Voorstellen!

Hi allen, aangenaam kennis te maken!

KCSM hier; “jong” geïnteresseerde in de horologie zoals ze dat zo mooi zeggen. Na een tijd geniepig meegelezen te hebben lijkt het mij leuk om actief HF lid te worden, vandaar deze introductie.

Op dit moment heb ik gek genoeg geen uurwerk (ben ik nog welkom…:laughing:?). De horloges die ik in het verleden heb gehad (Seiko en Hamilton zullen voor altijd mijn eerste liefdes zijn) heb ik verkocht om het spaarvarkentje aan te vullen voor mijn grail: de huidige 2018 Seamaster Diver 300M. Echter, ik heb 't mijzelf beloofd dat ik deze pas verdiend heb als ik ben afgestudeerd, wat hopelijk dit jaar nog gebeurd als alles goed gaat. Naast de SM zou ik in de toekomst ook een Cartier Tank willen bemachtigen, wat mij betreft heb je dan het ultieme duo… Dat vooruitzicht werkt wel motiverend!

Ondertussen zien jullie mij zeker voorbij komen op het forum en in de toekomst dus die NA. Hard werken om van die naakte pols af te komen!

30 likes

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

Welkom en veel plezier op het HF!

Jongeman, welkom bij ons leuke forum. Gezien je smaak op horlogegebied komt dat vast wel goed. Wij zien wel graag heel erg veel FOTO’s !!!

Welkom!

1 like

Welkom! Op naar je eerste horloge!

Welkom :+1:.

Succes met de laatste loodjes van de studie. Zo’n Seamaster is een uitstekende keuze!

Welkom en veel leesplezier!

Hopen dat je spoedig je SM op dit forum kan laten tonen.

Welkom!

Mooie voornemens. Welkom en succes met afstuderen!

Bedankt iedereen!

Welkom!

Welkom op HF :+1:

Welkom hier.

Welkom!

Welkom en veel plezier op het forum.

Welkom en veel plezier hier! Ben benieuwd naar je eerste NA.

welkom