Vostok Amphibia Orange Summer Mod

Te koop: GiveMeYourDough’s Orange Summer Mod uit dit topic.

Merk en model: Vostok Amphibia 110
Diameter: 43mm
Lugwidth: 22mm
Leeftijd: 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Het gare plastic Vostok doosje en een onbegrijpelijke handleiding. Verder de originele en nog een gegraveerde kroon die ook zijn gestraald, de orignele rode secondewijzer en het potje oranje enamel zodat je de kroon eventueel nog een keertje kunt bijwerken.
Verzendkosten: €6,75 op risco koper
Conditie (krassen, werking etc): z.g.a.n.
Soort uurwerk en kaliber: Vostok 2415 automatic movement.
Prijs: €175

Ik heb de zomer in m’n bol en ben aan het opruimen. Ondanks dat ik veel plezier heb beleefd aan het bouwen en deze mod speciaal voor de zomer heb gemaakt mag hij ongedragen door naar een ander.

Het modverslag vertelt denk ik alles over het horloge dus als je zin hebt mag je hem doorlezen.
Ik heb het horloge slechts 2 maal omgehad voor wat foto’s en that’s it.
Toch zie je op het plexi al minimale (en dan bedoel ik ook echt minimale) swirls van het poetsen :sweat_smile: Dit is verwaarloosbaar en ik wed dat jij ze er binnen notime ook op hebt gemaakt.
Verder zit er misschien een stofje in maar ik heb het nog niet gezien. Omdat ik geen horlogemaker ben kan ik hier geen garantie op geven.
Het horloge is volledig geparelblast en heeft hierdoor een unieke look gekregen.
Ik heb het horloge 1x geklokt en toen had het uurwerk een afwijking van +24 seconden per 24 uur.
Dat is binnen de specs van Vostok maar de Vostok kenner weet dat deze uurwerken na een maand dragen veel scherper lopen. Ze moeten even worden ingedragen lijkt het maar daar heeft ie bij mij geen tijd voor gekregen☺️

Vanwege de huidige omstandigheden wil ik momenteel alleen verzenden.

6 likes

Gereserveerd…

1 like

And it’s gone. Komt bij een snel forumlid terecht :slight_smile:

1 like