Vouwfietser

Horloge verkocht aan vouwfietser. Prettige en snelle deal

Onderdeel(anker) voor ETA 1080 aan vouwfietser verkocht.
Snelle en prettige communicatie en betaling ook prima.
Prima zakendoen met dit forumlid dus.

Een Wostok Panzer van Vouwfietser gekocht. Op volledig vertrouwen was het horloge eerder binnen dan hij het geld ontvangen heeft. Fijn zaken doen. Prettig om te merken dat forumleden elkaar het vertrouwen geven. (tu)

Tijdens een persoonlijke ontmoeting een horloge overgenomen. Vriendelijke ontvangst en een leuk gesprek gehad. Zeker een aanrader!

Groet, Matthijs

Ik heb de Titus cops overgenomen van Andre en de communicatie en de afhandeling gingen erg vlot. Een aanrader dus! (tu)

Nogmaals bedankt Andre!

Vandaag deze Vostok
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,1736562,1768442#msg-1768442]deze Aristo
-die nog geen maand in mijn bezit is geweest- geruild tegen [url=http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,1797642[/url].

Bij André thuis bijzonder gastvrij ontvangen. Ik mocht een (groot?) deel van zijn collectie bewonderen, en hij heeft me veel verteld over de verschillende modellen en uurwerken. Super!

André heeft een tijdje terug een homemade uurwerkhoudertje van mij gekocht.

Hij heeft me nu verteld er heel erg content mee te zijn , dat doet een mens goed.

Het was ook plezierig met André te handelen. Voor een ieder aan te bevelen.

Hobbygroet van Koos

Bandje gekocht van André, goede snelle afwikkeling en fijne communicatie.

Ook bandje gekocht en ook wij hebben een prettige ervaring met vouwfietsertje.

Hier ook zeer tevreden, eenvoudig Rusje gekocht
die door André zelf is afgeregeld loopt na ruim 24 uur
slechts 5 seconden achter bij een radiocontrolled

ik zou zeggen “koopt bij de man die hem ook maken kan”

:~

niks gekocht bij hem wel laten maken super positief over andre.

Een gemodde Vostok bij André gekocht. Mooie klok, prima communicatie en als klap op de vuurpijl kwam hij hem ook op zondag, door de regen, op de fiets langsbrengen…
“Ik wilde toch nog een eindje fietsen…” (Lees: 40 km heen, 40 km terug…)

André, mijn hartelijke dank (tu)(tu)(tu)

Dick

Een Vostok bij André gekocht.
Ik had gevraagd of hij het horloge goed wilde verpakken in verband met een eerdere negatieve ervaring met de post.
Het meergeld heb ik er graag voor over. En ik moet zeggen dat het horloge ongeveer bombestendig verpakt afgeleverd werd.

De Vostok ziet er beter uit dan op de foto’s. Ik ben er dan ook erg blij mee.
Goede communicatie en snelle afhandeling. Kortom een prettige deal met vouwfietser.

Scudo

mooie meshband gekocht van andre :~

Zeer goede ervaring met André en kan hem van harte aanbevelen!

Na een mooie automaat vorig jaar recentelijk een vintage Tudor bij André gekocht. Heb ook meerdere klusjes laten doen aan verschillende horloge’s, waarbij de op te lossen problemen zeer divers maken. André weet veel van horloge’s en is in staat om deze weer in goede staat terug te brengen.

In het kader van ’Vouwfietsers Vervolg Projecten’ afgelopen weekend een door hem aangeboden skeleton horloge geruild voor een paar projectjes. Prima deal: Ik had er een gloednieuw interessant klokje bij en André kon weer even verder met enkele projecthorloges, die anders toch bij mji in de la waren blijven liggen.
En dat was niet alles. Om de ruil te realiseren had hij een hele zaterdag een soort van privé mini horloge meeting georganiseerd. Veel gepraat, niet alleen over horloges, koffie, broodjes, héél veel vintage klokjes, interessante meetapparaten, enz. André heeft daarbij ook nog enkele van mijn horloges op zijn timegrapher goed afgeregeld.
Heel spectaculair vond ik zijn apparaten om de aanwezige (rest) straling te meten van horloges met radium op de wijzerplaat.
Ik ben 's middags vol met nieuwe informatie helemaal blij en tevreden weer naar huis vertrokken, na achterlating van twee van mijn horloges ter reparatie. Alle vertrouwen dat ook die horloges weer helemaal goed gaan komen. Dank en hulde André!

Inmiddels heeft André @vouwfietser al heel wat horloges van mij in handen gehad en ook deze heb ik in het volste vertrouwen naar hem opgestuurd. Dit keer geen Rus maar een anoniem Zwitsers horloge ( zgn. Trench-watch ) van ruim 100 jaar oud. Door André volledig onder handen genomen en voorzien van een nieuwe veer aangezien de oude tijdens het onderhoud in drie stukken brak. Het horloge loopt weer verbazend nauwkeurig met slechts een verwaarloosbare afwijking en dat voor een uurwerk van meer dan een eeuw oud. Absoluut een top horloge maker :slight_smile:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/v1_zpsp0ltqwru.jpg.html][/URL]

leuk skeleton klokje overgenomen van @vouwfietser
zoals vermeld ongebruikt ,prima klok! :ok_hand:
en snelle levering. Top !

Superleuke Vostok van André @vouwfietser overgenomen. Snelle en correcte afhandeling en superfijn om te weten dat André deze zelf ook al volledig onder handen heeft genomen. Al met al zeer tevreden!