Vouwfietser

Horloge verkocht aan Vouwfietser. Vlotte deal! Topper (tu)

Vandaag een geigerteller gekocht van @vouwfietser en tevens alweer e.e.a. geleerd over straling waar ik eigenlijk niets van wist.
Hartelijk gesprek met een echte liefhebber en een geweldige ervaring!
Dank je wel André!:+1:

Vandaag de albatros in ontvangst genomen van André.
Snelle afhandeling , goed verpakt. Tip top

Bedankt.

1 like

Zo’n twee weken geleden heb ik mijn Glycine Altus compressor horloge naar @vouwfietser mogen sturen voor onderhoud. Het horloge liep zo’n 1 min per dag achter; mij net teveel om lekker te dragen.

Naar aanleiding van mijn NA-topic waarin ik het betreffende horloge presenteerde werd ik op het forum al flink geholpen door zijn expertise in de vorm van informatie. Hierop volgde een vriendelijk contact via PM en later e-mail, waarna ik besloot het horloge naar hem op te sturen voor een beurtje.

Tijdens de werkzaamheden werd ik zeer gedetailleerd (o.a. met een fotorapportage) op de hoogte gehouden van de voortgang en binnen no-time ontving ik het horloge terug.

Bij aankomst bleek het horloge niet te werken (was het de kou in het busje?). Gelijk contact opgenomen en e.e.a. kortgesloten. André gaf aan het horloge als coulance wel wederom onder handen te nemen, maar omdat ik het vertrouwen in PostNL inmiddels wel verloren ben (het pakketje was ECHT bomproof maar niet PostNL-proof, blijkt) wilde ik het horloge liever zelf wegbrengen naar een lokale horlogemaker. Hierop kreeg ik te horen dat ik niet hoefde te betalen omdat hij het als hobby doet en alleen betaling wil zien als zijn werk tot tevredenheid leidt.

Hij heeft nog veel moeite gedaan om de schadeclaimprocedure bij PostNL in gang te zetten maar dit bleek tevergeefs want ik had de doos al weggedaan. Dom dom van me!

Zeer onverwachts bleek het horloge in kwestie het na een week in de doos liggen weer te doen. Ik pakte hem op en ik zag dat hij al enkele uren bezig was. Zéér vreemd. Na een timing over 24 uur blijkt het horloge ongeveer 2 tot 3 seconden per dag te verliezen. Inmiddels loopt hij alweer even en nog steeds dik op tijd. (ik heb dus inmiddels alsnog betaald uiteraard)

Concluderend: André is een zeer vriendelijke en prettige persoon om ‘zaken’ mee te doen en hij is ook nog eens deskundig in zijn werkzaamheden. Bij de reparatie van mijn horloge en de nasleep daarvan heeft hij alles gedaan wat je mijns inziens van een horlogemaker mag verwachten én nog veel meer. Dikke aanrader dus.

O ja, ik zou het bijna vergeten maar hij heeft ook nog even een horloge waarvan het uurwerk in de kast wiebelde kosteloos vastgezet. Grote klasse!

1 like

Vostok overgenomen van @vouwfietser . Heeft er een prachtige mod voor mijn zoon van gemaakt. Bedankt!

Leuke Vostok overgenomen van @vouwfietser, goed verpakt en loopt perfect! Dank.

Prachtige Vostok chronometer overgenomen van @vouwfietser. De secondepijp was geknakt tijdens het transport en hij stelde direct voor om de kosten te vergoeden! Na een simpele reparatie door mijn horlogemaker was het horloge weer helemaal in werkende staat! Ik ben er bijzonder blij mee en @vouwfietser levert hele goede service! Kortom een uitstekende ervaring en een aanbeveling van mij om zaken te doen met @vouwfietser. :smile: :+1:

1 like

Opnieuw een hele fijne ervaring met André @vouwfietser gehad. Deze keer hebben we elkaar in persoon ontmoet. Heldere afspraken, vlotte communicatie en vriendelijk contact. Zoals ik inmiddels van hem gewend ben! Bij hem weggelopen met een volledig geserviced en volledig origineel vintage horloge voor een topprijs en een tweetal mooie lederen bandjes voor m’n Helvetia! André is een topper, van harte aanbevolen! :smile: :+1:

Daar ben ik weer. Mijn Rolex Date 15000 aan André @vouwfietser verkocht, opnieuw naar grote tevredenheid. André toonde interesse in de Rolex en deed me een net bod. Bij hem thuis afgesproken na m’n werk, gezellig gepraat en het horloge samen bekeken en getest op de timegrapher. Voor André was alles naar wens en “the rest is history”. Warm aanbevolen om zaken mee te doen. :smile: :+1:

Inmiddels alweer een half jaar geleden, maar ik dacht er net aan om ook in dit topic mijn lof uit te spreken voor de geweldige prestatie die @vouwfietser heeft geleverd bij het opknappen van een Pontiac Memodate. Het horloge is nu aan een tweede leven begonnen!

Je kunt hier het verslag lezen.

Grt,
Albert

Vanavond bij @vouwfietser langsgeweest om een potentiële vintage aankoop te bekijken. Mooi horloge, goede uitleg en een fijne verkoper! Door het klein formaat was ik niet direct verkocht en ben daardoor niet tot aankoop overgegaan. Desalniettemin is Andre een aanrader om zaken mee te doen!

Perfect!!!

Ook hier niets dan lof voor zeer gewaardeerd lid @vouwfietser! Ik heb mijn vriendin erg blij mogen maken met een prachtig horloge. Goede communicatie en erg fijne en vlotte afhandeling. Dikke aanrader!

Hele mooie Sixta overgenomen van @vouwfietser. Goede communicatie, snelle verzending en een prachtig horloge, blij mee!

1 like

Ik kan Andre ook van harte aanbevelen. Hij heeft in ruil voor horlogespullen en een vostok 2209 (kroon op 2 uur) mijn Vostok 2409 een perfecte onderhoudsbeurt gegeven. Afgelopen vrijdag heb ik mijn geliefde Citizen NY0040 uit eind jaren 90 bij Andre opgehaald. Het horloge liep niet meer. Ik heb een nieuw Miyota uurwerk uit Duitsland besteld en dat heeft Andre voor me geplaatst en daarna de oude originele wijzers en wijzerplaat overgezet en het horloge netjes afgeregeld. Heel erg blij mee en ik breng hem wellicht snel weer een Vostok voor een beurtje.
Kortom, een aardige kerel, leuk contact en erg kundig! Topper!
Groeten,
Marijn

Twee fantastische vintage pareltjes over mogen nemen van gerespecteerd forumlid André @vouwfietser :blush:

Zeer fijne transactie: vriendelijk contact, perfecte verpakking en zeer snelle verzending. Kan ook niet anders natuurlijk bij een man met zo’n langdurige en goede reputatie op het forum. :ok_hand:

Dank André, voor de prettige deal, en heel graag weer tot een volgend horloge! :slightly_smiling_face:

Mooie vintage Восток Десантник overgenomen van Andre @vouwfietser. Deal ging mooi snel en horloge ziet er mooi uit. Een aanrader :+1:

Onlangs ook een Tissot seastar overgenomen.
Perfect geserviced, tikt als een :sun_with_face:

Leuke Preziosa skindiver overgenomen van @vouwfietser, prachtig horloge in prachtige staat zeker gezien de leeftijd. Snelle deal en verzending, bedankt en zeker een aanrader!

Net een horloge verkocht aan André @vouwfietser . Fijne communicatie, soepele afhandeling, leuk gesprek over de hobby; kortom een aanrader!