Vraag aan beheerder/moderator

Moet er TK of Te Koop, of Te Ruil in de titel staan van elk bericht als je iets verkoopt?

Hier kun je alle regels vinden.

Beste form lid,
Begin je tekst met TK of Aangeboden, dan is het in een keur deugdelijk wat je wil.
Kies daarbij wel de juiste rubriek.
Gr. Erik

1 like

in de onderwerp-regel “Te Koop” (of TK) of “Te Ruil” (of TR) hebben staan (gezocht advertenties moeten in het “gezocht”gedeelte worden geplaatst);

Ik kan er dan van uitgaan dat de onderwerp-regel niet de Titel is. Dus het moet niet in de titel staan, wel in de eerste regels na de titel?

Titel = onderwerpregel.

Antwoord is: ja.

Dat dus.

Waarom? Voor de duidelijkheid. Er wordt ook van je verwacht dat je dat even aanpast als de status veranderd naar gereserveerd ofzo. Kleine moeite, groot plezier. Oh enne, verkocht betekent voor TL3 leden dat ze hem naar de “Verkocht via horlogemakt” hoek kunnen verplaatsen. Scheelt de mods een hoop werk. Slotjes en dat soort onzin doen we hier niet aan, gewoon verplaatsen. :wink:

Geldige vraag, ik vind het zelf overbodig. Je kunt er vanuit gaan dat alles wat in “Horlogemarkt” dingen aangeboden worden en in “Horlogemarkt gezocht” dingen gevraagd worden. Ik heb de notie dat er per se TK/TR in de titel moet staan altijd vreemd gevonden.

Maar goed, dat het moet staat nu Ă©Ă©nmaal in de door @Xray aangehaalde regels. Ik denk dat het een overblijfsel is van voor het ontstaan van de Horlogemarkt categorie, wellicht.

Oh well.

Ik denk dat TK in de titel zetten sneller gaat dan er een topic voor te maken met de vraag of het moet. :slightly_smiling_face:

4 likes

Maar het is niet voor mezelf alleen hoor dat ik dit vraag :smirk:. Ik dacht wel dat het in de titel hoorde, maar begon te twijfelen, zeker als ik naar de items in de rubriek keek, 1/5 voldeed dan niet.
Als je regels naleest was het me ook niet 100% duidelijk, maar titel en onderwerpregel zijn dus hetzelfde.

1 like

De hele attente lezer zou het opgevallen zijn dat hij uit de regels is verdwenen. Precies om wat jij nu aangeeft Ă©n omdat ik het streven heb om bij elke toevoeging ook iets weg te halen
 Beetje in evenwicht houden. :grimacing:

1 like

Strekt zich dat uit tot je horlogeverzameling? :slight_smile: Hoe dan ook een loffelijk streven. En een goeie wijziging. Ten tijde van het posten van mijn antwoord stond ie er nog, en zo vaak lees ik de forumregels niet door: EĂ©n keer gedaan toen ik hier onder m’n eerste account aan kwam, daarna pas weer tijdens deze discussie. :blush:

Klopt als een bus!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.