Vraag en aanbod verwijderen?

Ik vraag me af of het vraag en aanbod prikbord meerwaarde heeft. Is een link naar http://horloge.paginamarkt.nl niet makkelijker? Dus kan het vraag en aanbod prikbord weg? Het is een beetje dubbel…

horlogemarkt lijkt mij voldoende…

Horlogemarkt vind ik overzichtelijker, en bied voor iedereen mogelijkheid om foto’s te plaatsen.

Ruud

Voegt inderdaad weinig toe. Versnippering.

erg onduidelijk nu vind ik zelf, deze tweedeling in vraag en aanbod pagina’s, beide vanuit pagina.nl.

Misschien is het een idee om delen van onze indeling over te nemen, zoals een apart stukje waar enkel foto’s gepost kunnen worden?

Alsjeblieft niet een apart deel voor de foto’s. Foto’s horen gewoon in de draad te staan waar de foto betrekking op heeft. Als ik straks voor iedere nieuwe aanwinst twee draadjes moet openen krijg ik nog CONS (dat heette vroeger RSI…).

Gerwin

Gerwin,

ik snap je insteek maar het is heel normaal voor een forum als deze om een apart foto gedeelte te hebben hoor. Vooral hier is het dan ook makkelijk om eens wat foto’s terug te zoeken. Ik vond het bij ons prima werken

Henrik,

Om op jou eerste vraag terug te komen. Wat prettig is van de ingang op het forum is dat, naar ik aanneem, horloges als de Limiteds als eerste hier te koop worden aangeboden. Dat geeft mij om de een of andere reden ook wel weer een fijn gevoel: lekker de ingang laten staan.

Gerwin

Dat gebeurt zo weinig Gerwin, wie wil er nou van z’n Limited af? Daar krijg je altijd spijt van.
:smiley:

Henrik, alleen horlogemarkt is meer dan genoeg vind ik…

Ik vindt het wel makkelijk om op het forum mijn horloge’s te koop te zetten gaat makkelijker en sneller als de markt. Het is ook makkelijker en sneller reageren voor een koper.

gr Benno.

Misschien is het een idee om “Vraag en aanbod” te vervangen worden door “Vraag en antwoord”. Een plaats waar veel gebruikte horloge gerlateerde begrippen en termen bij elkaar staan. De vraag over “jewels” komt natuurlijk regelmatig langs en er zijn nog wel een aantal benamingen die regelmatig langskomen maar waarvan ik de eigenlijke betekenis niet ken. Bijvoorbeeld wanneer is een horloge een “regulateur”?? En zo zijn er nog meer termen.

Groeten,
Hans vB.

Ik krijg opeens een ingeving. Henrik, is het een idee dat jij aangeeft in welke format jij de tekst wilt ontvangen zodat iedereen die iets wil toevoegen aan FAQ of Vraag en antwoord de tekst bijna kant en klaar aan jou kan aanleveren? Zodoende heb je er zelf weinig werk aan en kan iedereen die wil redelijk makkelijk input aanleveren voor de rubriek.

Gerwin

Is een goed idee.

Ik zit me alleen nog even af te vragen hoe dit te noemen. “Veel gestelde horlogevragen”? Zou naast de FAQ verwarrend kunnen worden. Ik zou de faq kunnen veranderen in “Forum FAQ”.
Er was ook nog een goed idee van Paul K. over een ruimte voor “Classic Posts”. Die kunnen misschien bij de Veelgestelde Horlogevragen dus dat zou dan “Veelgestelde Horlogevragen & Classic Posts” worden. Is wat lang. Hmmm… Kan het proberen.

Vraag & aanbod zal dan verdwijnen. Dan moet ik het aanbod wel verwijderen, dat is jammer en bij deze alvast mijn excuses. Ik begrijp overigens dat er op zich wel behoefte is aan Vraag & Aanbod maar het is een beetje vreemd er twee naast elkaar te hebben. En als ik dan moet kiezen heeft horloge.paginamarkt.nl toch wel de voorkeur.

Dan verander ik “Interessante artikelen in de Media” in “Interessante Artikelen en Reviews” waarbij de reviews na enige tijd overgeheveld worden vanuit het prikbord. Posten kan daar dan alleen op artikelen.

De poll over een eigen prikbord dat “Ervaringen horlogeverkopers” moet heten wijst uit dat 79% voor is. Die komt er dan dus ook.

Gaat er morgen wéér een hoop gebeuren, never a dull moment hier! :smiley:

Is moeilijk Gerwin. Het liefst laat ik het open zodat iedereen het zelf zou kunnen posten. Maar reacties zijn misschien niet handig dus je voorstel is misschien wel het beste.
Zullen we dat maar doen? Dus als je een technisch stukje hebt wat als handig ervaren kan worden het naar mij mailen en dat ik het post? Met foto’s en alles? Krijgen we na en tijdje een heuse Horloge Encyclopedie! Wat dachten jullie van die naam voor een “prikbord”, Horloge Encyclopedie?

Lees hierboven “Veel gestelde horlogevragen” als “Horloge Encyclopedie” en dan komt er een eigen “Classic Posts” prikbord.

Dat zijn korte klappen Henrik! Hopelijk kom je ook ng aan je gewone werk toe.

Gerwin

Eerlijk gezegd Gerwin, heb ik de afgelopen weken bijna de helft van mijn tijd aan het forum gespendeerd. Gelukkig ben ik eigen baas :smiley:
Maar ik doe het met veel plezier!

Ook een eigen baas moet aan het einde van de maand factureren, toch? Maar ik waardeer je inzet enorm. Bedankt.

Gerwin