Vraagje ivm mijn Rolex

Dag alleen

Ik heb bij een dealer een nieuwe gmt master 2 gekocht, nu zie ik dat er in de doos enkel een ronde tag aanwezig is, is dit normaal?
Op YouTube zie ik bijna bij elke unboxing van een nieuwe Rolex ook een rechthoekige tag…
Alvast bedankt voor de info!

Die krijg je tegenwoordig helaas niet meer mee van de meeste dealers.

De rechthoekige geven ze niet meer mee. Als je een gekende bent en blijft zagen. Mss maar sinds rolex meer en meer controle legt, zo goed als niet. Dus normaal. Geniet van je klok en lig niet wakker van wat plastic spul

1 like

Als het waar is dat ze nu een blokje plastic niet meer meegeven is het best wel een triest gebeuren.
Betaal duizenden en bij gratie mag je meenemen wat zij even bepalen…
Graag of niet.

1 like

Ach, hij heeft tenminste een GMT bij de AD kunnen krijgen. Kunnen heel veel anderen alleen maar van dromen :joy:

5 likes

Is normaal, maar je kan proberen het aardig te vragen aan je AD als je ermee zit.

Zonder vierkante tag is hij een stuk minder waard. Ik bied 1000 euro.

14 likes

Wat is de nut van die stuk plastic dan? :slight_smile:
"Puur uit nieuwsgierigheid"
Mag is mijn horloge zijn full set of niet meer omdat ik die stuk plastic niet heb? :grinning:

Vraag me ook af wat het volgende is dat ze gaan verzinnen dat je niet meer mee mag krijgen. Op youtube was er een video over dat sommige dealers in the UK het garantiebewijs voor 1 jaar ( o.i.d. ) houden en dat je het daarna pas meekrijgt. Wat ze daarmee willen bereiken is mij een raadsel.

1 like

Ik heb hem 2 weken geleden gewoon meegekregen zonder te vragen. Maar wat is de meerwaarde van dat? Volgens mij 0.

Ik zat net “one more watch” te kijken voor de seadweller, en daar werd aangegeven dat “Mr X.” z’n garantiebewijs niet meekreeg bij de dealer om snelle doorverkoop (met winst) te voorkomen.

Beetje jammer dat er dus geen vertrouwen is in de klanten, en dat terwijl ze bij Rolex toch zo hun best doen om er een investeringsobject van te maken.

1 like

ik heb die paar dagen geleden ook mee gekregen, dus nu is ie nog meer waard dan ? :sunglasses:

Veel plezier met de gmt

2 likes

WoW en gmt 2 bij de dealer kunnen krijgen… Mij kunnen de tags dan gestolen worden!

1 like

Het is maar dat men zich massaal gek laat maken. Het zijn dood normale productie modellen. Er is een gecreëerde kunstmatige schaarste, voor zover die daadwerkelijk bestaat. Moet je dan dat soort fratsen voor lief nemen?

1 like

Controle op wat? En wat heeft een vierkante tag met controle te maken?

Veel draagplezier, wristshot please

Geloof dat ze daarmee willen voorkomen dat mensen de horloges aanschaffen voor de handel. Hoeveel nieuwe Full sets zie je tegenwoordig wel niet online voor een dikke premium. Door de garantiekaart een jaar vast te houden willen ze dit tegen gaan.

1 like

Betaal? De AD werpt je duizenden in je schoot, bij een GMT! Nee dan moet je niet zeuren dat ze wat labeltjes achterhouden. Zie het als een zegel, zo weet je meteen dat het horloge gewoon aan een particulier verkocht is en niet via achterdeurtjes.

Dan stuurt u die van u toch gratis in een envelopje op naar @Rolexo

Mmm staat ander modelnummer op, zou beetje gek zijn.

1 like