Vraagje Paypal

Beste mensen, Ik heb in het verleden wel eens iets gepost. De laatste tijd niet meer;Ik kon niet inloggen?? is nu gelukt.Ik ben het forum wel blijven volgen omdat ik natuurlijk liefhebber en ‘‘verzamelaar’’ ben.Ik heb een probleempje, waar iemand van jullie misschien meer over weet. Ik wilde een horloge(Roamer Competence) kopen via internet. Ik heb dus rechtstreeks via Paypal een betaling gedaan aan de verkoper. Nadat ik het bedrag gestort had kreeg ik een mailtje retour dat de betaling niet geaccepteerd was omdat Paypal aan de verkoper meldde dat ik niet ''verified and confirmed was.Ik heb al vaak via Ebay met Paypal betaald en nooit problemen gehad. nu dusniet via Ebay Het gaatmis. De verkoper vermeldt dat hij mijn geld terugstort.Hoe komt dit dan weer op mijn creditcardrekening? iemand ervaring hiermee ??
Gaarne bericht,

John-Eddie.

Je centjes komen niet terug op je creditcardrekening, maar blijven op je paypal account staan voor eventuele nieuwe aankopen.

Kan zijn dat de verkoper geen betalingen van een creditcard accepteert want dan moet je je basis account upgraden en dan moet je over iedere ontvangen betaling ongeveer 4 % afdragen.

Je kunt het wel naar je bank laten overmaken maar dat duurt een tijd. Zullen ze waarschijnlijk met opzet doen want zo besteed je je centjes maar weer via internet/paypal en daar strijkt ebay/paypal weer een gedeelte van op.

Je kunt je account “verified” maken door paypal een klein bedrag van je te laten afboeken via je creditcard, dit bedrag krijg je bij de eerste transactie ook weer terug, maar zo heeft paypal dus je gehele traject bekeken en gecontroleerd en in orde bevonden.
Of je daar nu zo heel blij mee moet zijn weet ik niet, want als iemand jouw betaalt met zijn creditcard en die blijkt niet te innen, boeken ze het wel effe van jouw creditcard af, gegevens hebben ze toch al.

Confirmed wil zeggen dat je adres gegevens gecontroleerd en bevestigd zijn als in orde, volgens mij is dat buiten de USA nog niet mogelijk.

Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik het iets begrijp. Ik moet me laten verifieren door een bedrag te storten en vervolgens af te wachten tot ik mijn afschrift krijg van creditcardmy. Hierop staat een nummer dat ik dan weer aan Paypal moet doorgeven. Hoe kan het dan dat ik deze procedure via Ebay nooit heb hoeven te doen?? Zo gaat het horloge wel fijn aan mijn neus voorbij.

groetjes.