Vreemde eend, Hamilton Pulsomatic

Te koop

Merk en model:Hamilton Pulsomatic
Diameter:TV screen
Leeftijd:Ongeveer drie jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:Nieuw gekocht (Ashford)
Papieren, doos en eventuele accessoires:Doos, papieren en extra band
Verzendkosten:Post.nl
Conditie (krassen, werking etc):Hele mooie staat, weinig gedragen.
Soort uurwerk en kaliber:Swiss made autoquartz
Vraagprijs:400,-

Beetje vreemde eend in de bijt, wel een publiekstrekker. Alleen kopen als je geen probleem met de vreemde werking van het horloge hebt en kan leven met alleen de tijd (uren, minuten). De datum zit er ook nog ergens in, maar heel praktisch werkt het niet. Wel een top afgewerkte klok met mooi bol saffierglas en een fijne band, draagt ondanks de aparte vorm erg fijn. Ik heb er ooit voor de zekerheid nog een nieuwe band bij gekocht (100,- euro).
Wie durft het aan?

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

375,- voor deze beauty? Inclusief een splinternieuwe Hamilton rubber band! Moet met voorsprong de goedkoopste Pulsomatic zijn.

2 likes

Geen liefde voor vreemde eenden zo te zien.

Nog een bumpje voor het weekend dan, voor minder gaat deze geweldenaar plus nieuwe band niet weg.

2 likes

Bumpie nog maar eens voor deze exoot, goedkoper ga je hem niet vinden.

Doe eens wild :wink:

1 like

En upperdepup nog maar eens met deze hingucker.

1 like

Laatste poging voordat hij weer in mijn kleine collectie gaat, voor minder gaat hij niet weg.
Let wel he, ook nog met nieuwe band/gesp!

1 like