Vrouwenhorloge

Ik weet niet of die een naam hebben :sweat_smile: Maar die hebben geen stalen band helaas.

1 like

Is dit misschien wat? High-end Seiko quartz, HAQ, saffier, solid band. De band is voor mijn pols te kort maar voor 15cm wel geschikt :innocent:

Dit misschien wat?

1 like

Als jij Han even overtuigd hem voor €300 te laten gaan misschien wel? :slight_smile:

Deze misschien?

Ik zie die niet staan met die diamanten ?
En zeker niet voor E 300,00
Ogen openhouden ?

Hij mag weg voor een goede prijs, want ik ben er helemaal klaar mee, maar we zitten dan nog net te ver uit elkaar.

Inderdaad. Ogen open houden. Er komt vanzelf wel weer een goede deal voorbij. Ik heb er een met diamanten op een MoP wijzerplaat gekocht voor €275.

Maar goed, voor dit topic drijven we misschien een beetje af. Mijn centrale punt was dat je met een Ebel sport wave een mooi en kwalitatief goed horloge hebt, dat je kunt vinden voor onder de 300 euro. En met wat geluk zelfs met diamanten.

Volgens mij heeft Beyns meer aan nieuwe suggesties dat onze marktanalyse :slight_smile:

1 like

Dat heb je goed gezien :sweat_smile: . Ik ben er ook totaal nog niet uit haha. @koekoek bedankt voor je voorstel, alsook @Kekw. We zoeken verder :sunglasses::love_you_gesture: