Een bekende Invicta overgenomen van Goran a.k.a. @W2them. Prettige communicatie, snelle deal en dito verzending. Kortom; aanrader!
Certina van Goran gekocht en een Citizen ingeruild. Soepele en snelle deal. De smetteloze Certina prima verpakt ontvangen😁
@W2them bedankt!
Mijn SKX007 verkocht aan @W2them. Vriendelijk en open contact, snel tot een goede deal gekomen dus zeker een aanrader. Dit is hoe het forum moet werken!
Een aantal bandjes overgenomen van Goran. Vlot contact, vlot verstuurd, alles bingo !
Leuke Full lume Citizen overgenomen van Goran…leuke en snelle communicatie …Horloge zoals beschreven en prima verpakt aangekomen
Aanrader om zaken mee te doen!!
Horloge gekocht van @W2them.
Fijne communicatie. Snelle deal. Snel verzonden. Goed verpakt. 100% aanrader.
Vrijdag een G-shock gekocht van Goran via Instagram. Vandaag kwam het pakketje bombproof verpakt binnen. Vlot zaken doen met @W2them
Strapcode band gekocht van Goran. Prima communicatie en snel verstuurd, fantastisch verpakt. Goran @W2them is echt een prima partner om zaken mee te doen!
Een mooie GS sluiting van @W2them overgenomen. Sluiting zat netjes verpakt.
Goede snelle communicatie, aanrader.
Bedankt Goran
Een mooie Grand Seiko van Goran @W2them overgenomen.
Flexibele deal en fijn contact! Ondanks dat hij “van België” is, was het pakketje de volgende ochtend al bij mij in NL
Zeker aan te bevelen om een aan- of verkoop mee te doen.
Vandaag een horloge van Goran @W2them overgenomen.
Dit was een plezierige ervaring met vriendelijke snelle communicatie. Ondanks dat het pakketje helemaal uit België moest komen had ik hem de volgende dag al ontvangen. En ook nog eens bombproof verpakt.
Zeker een aanrader om zaken mee te doen👍.
Een weekje terug niet één maar twee deals tegelijkertijd met @W2them gesloten om zijn Promaster-collectie aan te spekken
Na eindeloze gesprekken over vanallesennogwat heeft hij vlot de knoop doorgehakt en twee knallers gescoord
Fijn forumlid om deals mee te sluiten en zeker voor herhaling vatbaar
Hide your PMD56!
Horloge van Goran gekocht vorige week, prima deal. Horloge is top, was goed verpakt.
Grand Seiko bracelet overgenomen van @W2them, prettige communicatie en snelle deal! Uitstekend verpakt ook!