Waar een folded oyster band laten restaureren?

Weet iemand of het mogelijk is om een folded oyster band te laten restaureren en zo ja waar kan ik dit laten doen en wat zijn hiervan ongeveer de kosten?

1 like

http://www.classicwatchrepair.com/

1 like

@Chris_EU kan je denk ik hier wel mee helpen.

1 like

Mijn band van een 5513

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/56b07c59be7b96e2ba73301b/1456759094723-MP3DK7NT813PUDFW3V36/ke17ZwdGBToddI8pDm48kPj2DCVms7d7tLeg9lnusy0UqsxRUqqbr1mOJYKfIPR7LoDQ9mXPOjoJoqy81S2I8N_N4V1vUb5AoIIIbLZhVYxCRW4BPu10St3TBAUQYVKcllyDBk-Rde3pMfu1yxf_Wc5HRPacxUYz359yYmtIc1fpVHwiJ4D2r7J_oJbKCrQl/Band_oyster_01.jpg?format=1500w

4 likes

wat een verschil, ziet er goed uit! heb je dit ook laten doen bij www.classicwatchrepair? Hoe lang ben je de band ongeveer kwijt geweest?

Mijn voorkeur gaat uit om het te laten doen in Nederland bij iemand of een bedrijf. Vindt het toch een prettiger idee om de band zelf af te geven inplaats van naar de andere kant van de wereld te sturen. zijn er ook bedrijven in Nederland die dit kunnen?

2 maanden ongeveer

1 like

Ik ken ze niet

1 like

Doet @Ronald dit niet? Of alleen jubilee

2 likes

Folded is een verhaal apart , voor mij niet te doen.

2 likes

Dit ziet er echt super uit!

Klokkeland in Noorwegen is er ook een.

In Nederland gaat dit niet lukken. Naar Hong Kong sturen geeft een topresultaat. Via Fedex. Niets aan de hand. Je bent hem wel 3-4 maanden zeker kwijt, want die Michael heeft het druk

Ik heb hele goede ervaringen met Nico Rijsman.

Nico doet het inderdaad ook.

Volgens mij wel een ander tarief.

Handen van een Nederlandse vakman versus Aziatische kinderhandjes :grimacing:

Ik heb een bericht gedaan naar micheal, de kosten hiervan zijn 190 dollar ex eventuele defecte onderdelen en ex schipping. Aan wat voorn prijs moet ik denken als ik dit bij Nico laat doen?

Je kunt hem het beste even zelf contacten. Zijn gegevens zijn wel te vinden via google. Stuur mij anders even een PB, dan zet ik ze naar je door.

In mijn herinnering waren de kosten aanzienlijk lager dan het bedrag dat jij noemt bij Michael.