Waarde enkele horloges

Hey!
Ik vroeg me af of deze horloges nog enige waarde hebben. Ik weet niet of ze echt zijn of waardeloos.
alvast bedankt!
Ik wou meer foto’s plaatsen maar als nieuwe gebruiker is dit niet mogelijk.

1 like

De vraag is hoe je eraan bent gekomen.
Als je ooit een paar K hebt betaald bij een juwelier en alle doosjes en papieren erbij hebt weet je zelf het antwoord. Als je ze op het strand aan de Costa hebt gekocht weet je ook het antwoord.
Ik zou het me in ieder geval nog wel kunnen herinneren als ik dit soort horloges zou hebben, die vindt je niet zomaar in een laatje zonder dat je weet hoe ze erin zijn gekomen.

14 likes

Ook goedemorgen!
Dit beloofd weer een spannend topic te worden, echt of nep, hoe komt die eraan wat is de waarde!!
TS heeft er vannacht over gedroomd, werd om 4 uur badend in het zweet wakker en heeft quasi nonchalant een account aangemaakt op HF in de hoop dat iemand hem een serieus antwoord kan geven op zijn vraag…

Ik wacht met spanning af!!

giphy (1)

6 likes

‘Rolex’ en ‘Panerai’ (met missende wijzer) nep, Omega geen idee, maar kroon is raar.

5 likes

Precies dit :point_up_2:

Ik heb toch iets raars meegemaakt. One day you go to sleep next morning you wake up in 1.3 million dollar car. I WOKE UP IN A NEW BUGATTI!!!

9 likes

Die omega linksonder zou nog wel eens wat kunnen zijn, maar daarvoor moet je echt even een betere foto posten.

1 like

Die rolex kroontje valt wel heel erg op, vergeleken met die vervaagde wijzerplaat.

Gewoon mensen/leden met respect blijven behandelen.

3 likes

Die Omega linksonder zou een paar honderd euro waard kunnen zijn. Rest is junk

1 like

En daar komen de :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

Aan @Quasi92, enkele duidelijke scherpe foto’s van de verschillende horloges kunnen ons al op weg helpen.

1 like

Misschien beter voor jou om dit subforum links te laten liggen, en te laten aan de mensen die het wel interessant vinden?

4 likes

Waardeloos is eender welk horloge nooit, Maar als ik zo zie kunnen de horloges best wat aandacht gebruiken, Als je wat handig in horloges bent, kan je deze horloges weer een nieuw leven geven, dan heb je iets gerealiseerd om trots op te zijn

1 like

Als ik de foto zo zie, zou je haast denken dat ze nog in een vitrine liggen bij een Kringloopwinkel :thinking:

1 like

Daar lijkt het wel op, heel opmerkzaam, was mij niet opgevallen

1 like