Waarde omega 1370 quartz

Beste,
Zouden jullie mij wat info kunnen geven over een omega 1370 en de waarde hiervan? Ik had graag zo’n horloge aan willen kopen maar weet hier totaal niet de prijs van…
Dank bij voorbaat,
Lucas

4 likes

Hé, leuke username. :smile:

2 likes

Een goede prijs zou ongeveer €200 zijn. Verder denk ik dat het horloge van tegen het einde van de jaren 70 is. Misschien zelfs vroege jaren 80.

1 like

:point_up_2:

Zeker

1 like

Bedankt voor je antwoord,
Hij zou van rond de late jaren 70 zijn en ik zou er rond de 180 euro voor betalen.

2 likes

Dat is een mooie prijs. Heb eerder een soortgelijk model gehad. Waarde is rond 300 euro. Mooi vintage model met een cushion case. Zeker wel gewild bij de meeste liefhebbers. Feit dat het een Quartz is maakt het weer minder interessant voor de echte puristen. Voor €180 zou ik er niet over nadenken en meteen overgaan tot koop. :sunglasses::metal:t3:

1 like

Ik zeg doen! :+1:t2:

1 like

Goede prijs, tof horloge!

1 like

Doen, ik heb ook een Omega met 1370 caliber, fijn horloge uit 1979!

1 like

Heb wel opgemerkt dat er een heel fijn sleepspoor te zien is. Het horloge heeft wel onlangs een onderhoudsbeurt gekregen. Zou dit sleepspoor een probleem geven?

Moet ik mij zorgen maken om een licht sleepspoor die nauwelijks te zien is?

Een sleepspoor van een wijzer?

Zolang het met de service verholpen is en de wijzer geen sleepspoor meer achterlaat, is dit geen probleem verder.

Heel erg bedankt voor je antwoord! Ik vraag nog enkele detailshots op en zal dan de knoop doorhakken.