Toch even een vraag van mijn kant, als het niet mag dan haal ik dit topic weer weg.
Mijn vraag is dus eigenlijk: waarom mag een level 1 lid niet een ervaring delen met een horlogemaker of verkoper hier op HF?
DE ALHIER TOCH GEPLAATSTE ERVARING IS DOOR HET BEHEER VERWIJDERD.
Kan iemand van de staf of level 3,4,5er mij dit misschien uitleggen?
Dat je als level 1er niets te koop mag aanbieden snap ik omdat er anders veel te veel “leden” alleen maar zich aanmelden om een horloge te verkopen en dan weer weg zijn.
In het verleden hebben mensen zich aangemeld om alleen maar een slechte recensie te plaatsen over een bedrijf of horlogemaker. Dat zal de reden zijn vermoed ik.
Er staat letterlijk: vanaf trustlevel 1 dus dat is trustlevel 2 en hoger.
En “Enige tijd lid met enige activiteit” is ook een beetje vage omschrijving.
Die vraag stelde ik mezelf ook. Wilde @Langelambal bedanken voor een aankoop die ik bij hem had gedaan en kwam er dus achter dat ik niet mocht posten. Beetje jammer, maar ik heb de regels niet bedacht.
Je moet minimaal 365 dagen iets actiefs op het forum gedaan hebben. In uw geval moet u nog minimaal 157 dagen iets actiefs doen. U bent in ieder geval lekker op weg.
Dan heeft de persoon die de tekst geschreven heeft het fout er in gezet en moet er dus staan “vanaf trustlevel 2” want met trustlevel 1 kan/mag je geen ervaring delen en of geen topic aanmaken.