Waarom worden er zoveel black bay fifty eights te koop gezet?

Het viel mij op dat er elke week wel 2-3 te koop zijn gezet de afgelopen weken. Ik dacht zelf dat het te maken had met de groter wordende algemene beschikbaarheid van deze horloges en dat mensen hun geld niet willen verliezen.

3 likes

Toeval. Hetzelfde dat er een jaar geen vliegtuigongelukken zijn, en dan opeens drie in een maand.

5 likes

Dit soort mensen kom je echt niet tegen op een forum voor horlogeliefhebbers, dus dat lijkt me niet.

14 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl: dit is een goeie

25 likes

Het Rolex only is een stuk voller dan het Breitling only :wink:

15 likes

Waarom worden er zo weinig Tag Heuers verkocht? That’s the question :woozy_face:

2 likes

Van de Tag Heuers zijn er toch minder in omloop? Is een veel kleinere niche merk.

2 likes

Omdat ze eigenlijk gewoon saai zijn

5 likes

Ho, ho.

18 likes

Precies! Wie niet?

6 likes

Omdat het gewoon een knaken horloge is en mensen daar na het dragen achter komen

Geintjeeeee

6 likes

Hahahahaahhahahaa.

@jehebtWATgekocht. Je hebt wel gelijk. Alleen voor een daily driver mist Gs wel wat iets in de instap automaten helaas. :sleepy:

1 like

Wat dat betreft lijken Tudor en Rolex op elkaar

2 likes

Inderdaad zo iets. Van een bepaald horloge dat op mijn verlanglijstje staat werden er vorig jaar tussen november en februari telkens 2-3 te koop aangeboden en sinds februari tot nu in totaal 2.

2 likes

Met de Pelagos had je ook een periode dat het blauwe deel vol stond met die dingen. Waarschijnlijk een hoop mensen die in een impuls kopen en er vervolgens weer snel vanaf willen :slightly_smiling_face:

1 like

Omdat men er uiteindelijk achter komt dat het geen topper is, geen blijver.

3 likes

Heb je even? Een meistersinger verkopen is niet mijn allersterkste eigenschap. De black bay was in 7 minuten weg.

4 likes

Viel mij ook al op met die Seamasters :scream:

3 likes

Als ik al die insta sterretjes hoor praten over bentley als een daily driver, dan kunnen we gs daar ook wel voor aanhouden. :slight_smile:

3 likes

De modellen die de laatste tijd het meest te koop worden aangeboden zijn volgens mij in de eerste plaats de Omega Seamaster Professional (2020) en in de tweede plaats de blauwe Tudor Black Bay 58. Waarschijnlijk omdat er behoorlijk wat hype was rond deze modellen (met name bij de Tudor) en veel mensen die modellen daardoor besteld hebben.

3 likes