Wachttijden Rolex Explorer 214270

Ik denk dat de Explorer niet het allermoeilijkste exemplaar is om te bemachtigen. Dat moet je dus wel lukken voor die tijd :wink:

2 likes

Nee sorry je bent te laat.

Ja tuurlijk gewoon doen, even AD uitzoeken, langsgaan en je verhaal neerleggen dat moeten ze toch wel voor elkaar krijgen

1 like

@Jotun kom er maar in, leg jij het proces nog even haarfijn uit. Iets met aan te raden haarproducten, een gouden Cartier voor de dame en enkel initiële interesse in gouden Rolexen?

1 like

Binnenkomen met een potje vaseline in de hand schijnt ook te werken.

Ojeee daar gaan we

1 like

Vergeet ook niet 10k extra voor sieraden en natuurlijk flesje wijn voor de verkoper, heeft het zo zwaar!

2 likes

Die heb ik thuis nog wel liggen dus dat komt goed

1 like

Dit moet MAKKELIJK te halen zijn binnen 2.5 jaar.
Dan ga je hem in ieder geval een stuk eerder krijgen, maar dat maakt natuurlijk niet uit zo lang dat voor jou geen probleem is.

Houd dit topic ook goed in de gaten, wie weet heb je geluk en kun je hem ooit zo halen.

Over 2,5 jaar lopen de zombies hier over straat denk ik

Als je netjes bent en eerlijk zegt dat je hem graag wilt, en er jaren voor hebt gespaard, dan is er een klein kansje. Ik zeg klein omdat de meeste verkopers in noodloop schieten als iemand naar Rolex vraagt vandaag de dag. Jouw pech. Je kunt het altijd proberen maar ik acht de kans zeer klein, temeer omdat het de enige 39mm in het huidige gamma is en nog steeds een ongekende populariteit geniet. Succes he!

Ik wacht er nog wel even mee, maar dan heb ik tenminste een goede indicatie. Bedankt voor de info in ieder geval.

Je kunt ook het blauwe gedeelte van het forum in de gaten houden, bij ongeduld komen hier soms mooie deals langs van goed onderhouden jonggebruikte Rolexen en dus Explorers. Tenzij je natuurlijk per se de AD-experience wil, maar die lijkt me vandaag de dag ook een beetje verloederd door COVID en arrogantie van het personeel ten opzichte van stalen modellen, ben benieuwd hoe dat in de toekomst moet gaan.

Een maat van me heeft er zonder ooit bij een AD te zijn geweest 1 aangeschaft bij s&c. Moest er 2 maanden op wachten. Geluk ?? Who knows

Ding is jongen, dat er over 2 jaar zeer waarschijnlijk een nieuwe Explorer op de markt komt.

En dan? Dan is het ineens niet zo makkelijk meer :upside_down_face:

Jullie zijn dezelfde leeftijd, niet zo denigreren omdat je een gouden Day-Date draagt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Nog ruim 2 jaar de tijd.Vermoed dat t tot makkelijk moet lukken maar ik ga ervan uit dat minstens t uurwerk tegen die tijd een upgrade heeft gekregen.

Geen idee hoe een ad gaat reageren als je nu naar binnen gaat en zegt ik heb m pas over 2,5 jaar nodig. Ik gok dat ze gaan zeggen word m niet…

Gewoon bij de “grijze” dealer kopen.

Gewoon alvast naar de AD gaan, jezelf op de “wishlist” plaatsen en wanneer je denkt dat het tijd wordt beginnen te stalken. Paar keer bellen en langsgaan en andere modellen passen en vragen hoe het er nou voor staat. Moet goedkomen en succes