Warroo

Warroo had een mooie Tissot te koop dus ik had hem gemaild en al snel waren we een prijs overeengekomen. Het was makkelijk en snel om een afspraak maken dus meteen de volgende dag (vandaag) opgehaald. Alles was precies zoals omschreven dus in keurige staat. Absoluut een aanrader dit forumlid! (tu)

Bedankt nogmaals!

2 likes

Horloge overgenomen van @Warroo.
Betrouwbaar forumlid, snel in communicatie ook. Helemaal goed :thumbsup: :thumbsup:

1 like

Boek “Moonwatch Only” gekocht van Warroo.

Goede communicatie met zeer snelle en duidelijke antoowrden. Op verzoek getailleerde foto’s en heldere verzendwijze.

Zeker aan te raden!

1 like

Ik heb ook het boek “Moontwatch Only” gekocht van Warroo en ben over alles zeer tevreden. Goede communicatie, snelle verzending. Betrouwbaar en net!

Aan te raden!

1 like

Ook mijn “Moonwatch Only” boek is heelhuids aangekomen. Uitstekend verpakt :+1:
Prima communicatie en dito verzending. @Warroo bedankt voor de prettige deal, ben uitermate in mijn nopjes :grin::+1:

1 like

Ook hier een prima ervaring. !
Moonwatch boek aangeschaft bij Warroo.
Prima verpakt, betrouwbaar lid om zaken mee te doen. :+1:

1 like

Flinke stapel boeken ingekocht door Warroo. Hier ook goed aangekomen :slight_smile:
Dankjewel. Mooi leesvoer

1 like

Een mooi boek ontvangen van Sjoerd.
Snel en goed ingepakt dus voor herhaling vatbaar!
TOP! :+1:

1 like

Vandaag afgesproken met Sjoerd. :+1:
We hadden af en toe al eens contact over div. Grand Seiko. Nu vanwege zijn vraag of ik een horloge van hem wilde overnemen.
De tijd was te kort. We hadden nog wel langer kunnen praten over de hobby’s horloges en gitaren.

@Warroo Absolute aanrader!

2 likes

Het moonwatch boek van @Warroo overgenomen. Erg blij mee en fijn zaken gedaan. Vlotte communicatie en boek mooi verpakt. Kort samengevat: aanrader! :+1:t2:

1 like

Met @Warroo kun je zo zaken doen. Puike kerel en komt z’n beloftes na!

Volgende keer zeker weer!

Cheers!

1 like

Het moonwatch only boek gekocht, snel geleverd en voor een goeie prijs.
TOP

1 like

Afgesproken bij de lokale koffiehoek. Zeer prettig gesprek gehad, liefhebber van horlogerie. Mocht nog even zijn speedy om de pols. Horloge was in uitmuntende staat, beter dan beschreven. Horloge band perfect op maat gesteld :wink: voor herhaling vatbaar. Bedankt voor de cappuccino!

1 like

Bedankt Sjoerd voor de verkoop van je mooie gouden Tissot.

TU voor @Warroo!

Groetjes,

Tom

1 like

Ook eigenaar geworden van het “grote prachtige omega boek” :slight_smile: Thanks @Warroo voor het boek en het leuke gesprek! Aanrader!

1 like

Eigenlijk veels te late review.
Maar ook hier goede deal met Sjoerd mbt Blue Lagoon Samurai.
Echt in nieuwstaat zoals beschreven. Nergens een krasje te ontdekken :+1:
Daarnaast erg goede en prettige communicatie.
Denkt ook erg goed mee.
Ik zou direct weer iets van hem kopen.

1 like

Een horloge van @Warroo overgenomen. Hij , een zeer nette en alleraardig persoon had een Eterna te koop. Na een snelle en korte communicatie ben ik en mijn vrouw de volgende dag naar Rotterdam gereden.

Aldaar aangekomen was de deal snel gesloten. Het horloge was zoals beschreven in de advertentie, in nieuwstaat. Top!!!

Zou direct weer iets van hem kopen, mits natuurlijk iets van mijn gading is.
Een absolute aanrader!

Bedankt Sjoerd.

Mvg,
@edbro

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Sjoerd. Prettige communicatie en betrouwbaar HF lid.
Kortom prima om zaken mee te doen.

:+1:t2:

1 like

Bijna een jaar geleden contact gehad met Sjoerd over het Moonwatch Only boek via marktplaats. Wegens vakantie op goed vertrouwen een aanbetaling gedaan en nadien overgenomen. Goede communicatie en zeker een aanrader.

1 like

Prima contact met Sjoerd, goede communicatie, aanbevolen!

1 like