Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

Jammer dat ik maar 1x mag liken :laughing:

1 like

:pray: Thanks

1 like

Eens echt wat anders …
Gele molequin en gaan voor de zomer (als ze weer beschikbaar zijn)

8 likes

14 likes

Die linker heb ik :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Deze, als die nog een keer wordt opgestuurd :smirk:

5 likes

Is ‘ie zo onbereikbaar dan?

2 likes

Va 4k isch volgens chrono.

:nerd_face:

Als ze hier eens een manufacture in zouden gooien ipv aangepaste eta voor t geld… En de lume zouden upgraden zoals Stowa t doet…

Mja die blauwe plaat is waanzinnig.

10 likes

Een manufacture hoeft zelfs niet voor mij, zolang ze die datum maar een duw naar buiten geven! En in de mark 16 kast zou nog mooier zijn :smiley:

1 like

Als ze m precies op een lijn zouden zetten met de 2 en 4 zou wellicht idd beter zijn.

Maar ik vraag me vooral af hoeveel verbeterd t uurwerk is tov standaard. Bedoel tudor doet t met de bb 36 lijn ook t standaard Sellitta uurwerk tegenwoordig upgraden maar op staal ben je daar voor een pakweg list €3200 klaar. Waarom deze IWC dan list ruim 2k meer zou moeten kosten, op leer. Staal is dacht ik nog eens €1000 duurder.

1 like

Niet zo moeilijk, 3 letters: IWC. Hij is altijd al fors geprijsd, als ik het goed heb was de mark 16 zelfs nog duurder dan de huidige 18. Dus de lijn heeft zelfs een daling in prijs gekend.

Maar inderdaad, Tudor doet het beter qua prijs-kwaliteit. Maar ondanks dat… ze hebben wel iets, die Pilots :blush:

De stalen band is trouwens wel de moeite, een heel elegant snelverzetsysteem in de sluiting en je kan de links losmaken zonder schroevendraaiers. Gewoon het knopje indrukken achterin en de pinnen eruit duwen. Dus de banden vind ik wel de centen waard eerlijk gezegd! Ik vind ze alleen niet zo mooi :wink:

1 like

De automaat voor heren? Educate yourself.

Nee, maar hij is wel erg duur en het is er eentje om nooit te verkopen. Na de Onyx heb ik nog een boel horloges op de wish list, dus de GG bewaar ik voor later.

:smiley:

1 like

Nog een paar dagen (hoop ik)

6 likes

Oei. Toch wel mooi hoor. Krijg ik ook zin in.

1 like

Ach … f#ck it! Doe deze maar eensch …

11 likes

Merk steeds vaker dat mijn zoektochten leiden naar de Eterna Royal Kontiki GMT. Mooi clean design en weer eens wat anders. Toch maar eens proberen.

18 likes

Deze vind ik heel erg mooi. Helaas ook weer een limited.

8 likes

Deze nieuwe Alpinist graag

15 likes

:star_struck:

4 likes