Wat had je willen dragen vandaag? deel IV (Deel 1)

O zeker niet. De hobby mag geld kosten en er zijn slechts een handje vol merken waarbij dit tot een minimum word beperkt.

Echter t valt me op dat sommige (bekende, grote) merken hier ook al zijn ze nog bijna gloednieuw of nog heel jong niet verkocht worden als er minimaal 1/3 af gaat.

Ok. Dan kun je zeggen bij een auto verlies je ook direct veel als je m nieuw de showroom uit rijdt of je kunt zeggen: Had je beter moeten nadenken bij aanschaf of t een echte keeper is.

Maar toch. We hebben t al snel over een 1500-2000 ekkis…

Minimaal waar van af? List?

Ja ze zijn namelijk ook voor (een stuk) onder list te koop. :innocent: De grijze prijzen / prijzen met korting zijn veel belangrijker dan list.

Dat is alleen als je hem voor list koopt. Maar dat gebeurt niet. Verschil zal een paar honderd zijn eerder.

Maar goed het lijkt het groene deel wel :scream: :scream:

1 like

Ik heb t over list idd.

Laten we dan even bij GS blijven. Nieuw whatever ad en 20% is heel lastig. En ik meen begrepen te hebben dat GS klaar is met btw vrije dagen. Maar ook al koop je m grijs. Als je dan nog eens 15% inlevert zit je zo op €1000. Die 25-30 % tov list is t minimale he… Niet t maximale.

Bedoel er zijn merken die op hf niet eens voor minimaal 50% tov list verkocht worden… Is gewoon een constatering.

Maar goed we gaan off topic.

Oef, die groene Reverso is echt fraai, ben benieuwd hoe deze ‘in het echt’ zal zijn. De groene strap vind ik dan weer niet mooi, een lichtbruine zal beter passen denk ik.

Dit jaar al twee nieuwe horloges, maar van deze krijg ik toch de kriebels…:ok_hand:

2 likes

De Jaeger-LeCoultre Marine Date

14 likes

Qua maat zeker ok,rosé goud zeer mooi,oysterflex top.Nog een beetje sparen.

7 likes

Maar dat begrijp ik toch helemaal kerel…ook op leder lekker trouwens…

8 likes

Dit is toch wel echt heel gaaf. Toch maar 5 horloges er uit en deze er in?

4 likes

Goedendag zeg. Dit is wel erg gaaf zo zonder faux patina en in het groen. Alleen in Noord-Amerika :roll_eyes:

10 likes

Vind deze wel erg fraai.
Weet je de diameter?

1 like

Belachelijk groot en ik blijf bij het merk denken aan relatiegeschenken… maar ik zou hem best eens een dagje om willen hebben

3 likes

39.5. Ideaal.

1 like

2 likes

Komt volgende week binnen als het goed is. Had 'm nu wel op een zwarte nato willen dragen.
Case 37mm / lugs 20mm / dikte 12mm / gebold acrylic glaasje / linnen achtige dial / retro cushion case. Ben benieuwd…

3 likes

Die heb ik vandaag om gehad. Alleen geen foto van. Wel van deze uitvoering:

Dit is toch wel te…

5 likes

bend over and pick up the soap :slight_smile:

Ja dit is geel goud denk ik? Ik heb het idee dat dat rosé wat meer ingetogen is

3 likes

Deze begint weer op te spelen

12 likes

Dit gaat 'm denk worden voor de “zomer”
Had 'm vandaag wel even willen proberen

Tropic bandje al binnen (Rechtse)

7 likes

Klopt! Maar nog steeds aanwezig. Stiekem super vet!

Deze nog iets vetter :sunglasses:

7 likes