wat is het beste horloge binnen mijn 500 euro budget.

wat is het beste zwitserse horloge dat je nieuw of tweedehands voor 500 euro kan krijgen?
ik ben benieuwd:

ik zou zeggen kom met helpvolle tips, ik ben zeer onrealistisch dus ik denk dat er vast een oris big crown of longines hydroconquest ergens te vinden is, maar draag aub suggesties aan, ik ben benieuwd naar jullie suggesties, vriendenprijsjes only

2 likes

Tissot.
Certina.

.

Misschien dat die longines in quartz versie nog wel moet lukken.

Swiss military hanowa.
Victorinox

2 likes
3 likes

Een of andere leleke hommage kilo knaller. Dat zijn de value for money horloges. Maar of je daar heel blij van wordt :grimacing:

2 likes

Glycine Combat sub.

2 likes

Geweldige allrounder.

Hamilton Khaki Field Auto 38mm

Zonder korting iets boven budget, maar valt te overzien.

16 likes

Zo’n beetje 1 van de 3 die ik in het blauw heb staan.:wink:

In de categorie value for money zou ik zeker Steinhart eens bekijken.

En mijn prachtige Tissot dan? Over value for money gesproken :stuck_out_tongue:

1 like

2 likes

ja dit zijn wel echt de standaard antwoorden, ik zal het nog wat extra specificieren, ik zoek dus klokkies die normaal tussen de 2500-1500 euro kosten, maar snel depricieren, en dus voor ong 500 binnen te hengelen zijn… onrealistisch maar a sucker is born every minute (kijk maar naar al die yuppen die rolexen kopen, maar voor de rest geen verstand van horloges) ik ben dus op zoek naar deze zogenaamde yuppen horloges, ziet er leuk uit maar na jaar willen ze er weer vanaf voor een sterk gereduceerd tarief want ja een (insert fashionable complication i.e. bronze watch) is nu niet meer trendy…dat soort horloges

2 likes

De Hamilton die hier al genoemd is is een mooie optie… Je zou ook eens een Tissot PRX automaat kunnen checken, die heb ik nog niet IRL gezien maar dat valt niet tegen denk ik!

2 likes

Oh, ik lees dit nu pas: ik zoek dus klokkies die normaal tussen de 2500-1500 euro kosten, maar snel depricieren, en dus voor ong 500 binnen te hengelen zijn…

:woozy_face::wave:

1 like

Ah zo… Dat durf ik zo niet te zeggen en ik vraag mij af of dit realistisch is…

2 likes

Oriënt Star en de Sarx lijn van Seiko.
Bang for bucks watches.

3 likes

Oh voor een dubbeltje op de eerste rij? Zeg dat dan gewoon

18 likes

Deze Ebel wellicht?

2 likes

Of zoiets

5 likes

Ah je zoekt dus een mafklapper die 70% afschrijving pakt en voor vriendenprijsjes klokkies doorschuift.

@JackW servicebalie

14 likes

veel van de horloges die hier worden aangedragen, heb ik al vaak voor 200-300 nieuw zien rondkomen op buitenlandse kanalen (nederlandse juweliers zijn lachtertjes), alle seiko divers, de hamilton khaki, de quartz prx, de tissot powermatic 80s, dus dat is het allemaal niet waard om te noemen…denk eerder aan 2500-1500 horloges, die je in buitenland veelal voor 1200-800 nieuw vind, die mensen dan weer voor 400-500 euro van de hand doen…dat idee