Wat is het beste merk voor jou?

Wat is het beste horlogemerk voor jou ??? Laten we het debat beginnen :roll_eyes::yum:

We moeten natuurlijk rechtvaardigen … Het zou interessant zijn om de constructieve mening van een paar mensen te hebben … :sunglasses:

55246107-affaires-homme-penseur-rétro-style-pop-art-business-concept-idée-vector-pensée

2 likes

Er bestaat niet zoiets als ‘het beste merk’.

Dat is subjectief binnen ieders budget en dan nog is dat afhankelijk van de eisen die je aan een horloge stelt. Puur vanwege de tijd is het beste horloge je Iphone, maar je kunt ook duik-, wandel-, of eierkookeisen aan je beste horloge stellen. Of hem gewoon als sieraad of als statement dragen, binnen jouw smaak- en stijlwensen uiteraard.

Rolex

17 likes

20 likes

Doe maar snel op slot

8 likes

Invicta natuurlijk, zelfs Rolex steelt hun designs en maakt homages aan Invicta’s design.

8 likes

Bedankt, iedereen heeft een favoriet merk … om x redenen :yum:

1 like

Nutella. Lekker man.

19 likes

:rofl:

Antwoord was toch al gegeven?

Doe eens een voorzetje.

3 likes

Beste? Geen idee.

De twee merken waar ik zelf emotionele waarde aan hecht zijn Rolex en JLC.

Rolex omdat mijn vader zijn Rolex Datejust al 30 jaar lang iedere dag omheeft en ook op mijn geboorte foto’s is die specifieke Datejust nog te zien.

De rechter is van mijn pa.

JLC omdat mijn moeder toen ik kleine was altijd een JLC Reverso droeg en ik als kleine man maar al te graag met bet draai systeem wou spelen. Helaas draagt ze deze niet meer en ligt hij stof te happen :frowning:

5 likes

Mag jij hem niet dragen van haar?

3 likes

Goed verhaal, maar wat is nu het beste merk?

Ik zou Omega zeggen omdat het geen plaats maakt voor speculatie … In ieder geval heel weinig … Dat versterkt het aspect van passie :wink:.

Lets not

3 likes

Bad idea inderdaad.

Zou ik wel willen maar denk ik nog iets te dressy haha

1 like

:heart_eyes::+1:

Dus omdat je denkt dat het horloge te dressy is, ga je hem niet proberen een dagje te dragen om te zien hoe dat bevalt? Op de foto staat hij meer dan prima op je pols! :ok_hand:

1 like

Hij staat je top iig.

3 likes

Misstaat zeker niet :joy:

@Jurtz naja een deze dagen slinger ik hem wel om. Alleen dat glimmende groene croco bandje moet dan wel echt gewisseld worden haha

1 like