Wat te doen met ....replica

Heren,

Van mijn oom kreeg ik afgelopen week 2 mooie replica’s.
1x een Panerai en 1x een Tag Monaco (Witte wijzerplaat met zwarte klokjes).
Ze zien er erg mooi uit maar ja replica en daar ben ik zelf geen liefhebber van.
De Panerai is echter wel zo gaaf dat je hem best eens zou kunnen dragen…
Dilemma wat er nou mee te doen ??

vind je er een mooie tussen.
dragen dacht ik zo.
gr oscar.
je hebt ze gekregen das toch anders dan bewust kopen denk ik zo.

Gewoon alleen in het donker of in de kelder dragen. Of teruggeven en bedanken voor de eer.

2 likes

Als je er vanaf wilt en je wordt er echt verdrietig van dat je ze moet dragen…:wink: (:smiley:
Mijn adres is…

1 like

Ik wil er best een gaatje in schieten voor je, krijg je 'm daarna terug en ik maak foto’s. :smiley:

Henrik, dat hebben we al eens gedaan…(:D(:smiley:

De beste oplossing voor een replica…zie hieronder

Ik heb hier nog een Panerai-replica liggen…iemand een idee wat we ermee gaan doen ? Suggesties zijn welkom…
Ik moest er een kras uit schuren poetsen, komt plotseling een messingkleur onder het RVS uit …:D:D

1 like

Ja, maar ik wil dat ook eens doen maar ik heb geen replica!!! Wil iemand er één doneren? :smiley:

Bewaren? Ik zou ze in elk geval niet dragen in het openbaar. :wink:
Voelt dan toch niet goed, denk ik.

beste heren (en dame),
replica ??? ik weet niet hoor het is zo ontzettend ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet. persoonlijk heb ik niets met replica,
ik heb nog een mooie breitling (ook ooit gekregen) ter donatie voor een pakkende fotoreportage, dus… wie biedt zich aan ??
@ pieter; mijn mening: niet dragen, je doet jezelf tekort, je kunt nog beter een vintage-Hema dragen voor €2,50 op e-bay.

1 like

Hi Pieter,

Ik zou beide horloges fotograferen en hier op het forum zetten
Gaan wij zeggen wat we er van vinden,
en dan kun daarna zelf beslissen wat je er mee wilt doen
waarschijnlijk geef je er dan graag één aan Hendrik en één aan Lucien voor een ""voor en na “” fotoreportage :slight_smile:
groet
André

1 like

Als de panerai een kwalitatief goed klokje is zou ik wel weten wat ik er mee zou doen.
Wijzerplaat er uit slopen en er zelf een merkloze plaat voor in de plaats zetten.

Maar dat zou ik alleen doen als ik er 1 zou krijgen.

Dus als je er nog vanaf wil :wink:

wat voor Panerai Replica is het? als het een goeie is, zou ik hem gewoon dragen.
hgr. bert

Een nep-Panerai moet je op sterk water zetten :smiley:

Ruud

Als je 'm gratis ter beschikking wilt stellen maak ik er graag een gaatje in met mijn AR15. Ik maak foto’s en als je wilt kun je de resten terug krijgen!

Help ik wel ff mee :wink:

Ik zou ze terug geven. Ik kreeg ooit van mijn chef een merkloos horloge waar het logo van het bedrijf waarvoor ik werkte in stond. Hier, zei hij, jij bent een horloge liefhebber. Hoewel het goed was bedoeld heb ik hem terug gegeven, sorry, maar ik zou hem absoluut nooit dragen ( vond het horloge helemaal niet mooi ).

@ henrik,
uiteraard, alles voor een mooie reportage. zeg maar hoe we dit gaan doen, post?

Is goed, ik stuur je mijn adres per PB!

Hoe zat het ook al weer met dat gegeven paard? :wink:

Eerlijkheid duurt het langst, als iemand mij een plezier wilt doen met iets wat voor mij geen plezier is…

Dan zeg ik dat…

1 like