Wat vinden we van deze

Seiko Samurai, ik weet dat er een hoop seiko monsters fans zijn op dit forum, ben zelf ook wel gek van een mooie duiker, maar ik vindt deze Samurai nog wel wat mooier dan de “monster” wat vinden jullie ?

Hij is er ook met witte wijzerplaat.
Ga er ernstig over denken om er een aan te schaffen.

Gr Benno.

Ben ik het helemaal mee eens!
Dikke, stoere klok!

Groet,
Hans vB.

Op het eerste gezicht heeft hij wel wat van een SAR. Zou niet direct overwegen er eentje aan te schaffen.

Gerwin

Vind t hem ook mooier dan de monsterreeks.
Heeft meer een klassiekere uitstraling, een echte duiker.
En toch heeft de kast iets speciaals. Het zicht rechtop wordt bepaalt door de bezel en is klassiek.

Ik kan uit ewrvaring zeggen dat het een geweldig horloge is, draagt super comfortabel en prettiger dan de Titanium versie (vind ik :wink: )

Een echte aanrader dus.

Ruud

Inderdaad erg mooi/stoer.
Maar is dit nou wel een echt(e) Monster of eigenlijk een broertje? Ik had zelf in de tijd dat ik mijn Citizen kocht niet door dat het in ieder geval een Seiko moet zijn om Monster te mogen heten, ik kan me voorstellen dat het dan ook nog tot een bepaalde categorie Seiko moet vallen. Of is Seiko “duiker” voldoende?

Monster is de bijnaam van de SKX 779 en de SKX 781, voor deze Seiko SNM011 is de bijnaam Samurai in het leven geroepen. En tja … jou Citizen … is gewoon een degelijke klok :smiley:

:frowning: Ach! Mijn arme Citizen kan er ook niks aan doen dat ze een net wat afwijkende naam heeft. Je moet haar niet zo pesten!
Ja hoor, lekker. Heb je nu je zin? Ze huilt! :frowning:

erg stoer maar blijf toch meer monsterfan.

mvg joris

Iemand enig idee waar ik het meest voordelig een Samurai kan aanschaffen.

Benno.

Heb zelf de titanium samurai met blauwe wijzerplaat, ben er zeer tevreden over.
Heb hem gekocht bij : www.chronograph.com.

Grtz, K@cho.

De Samurai is een goed horloge, en kwaliteit wellicht (nog) beter dan het monster, maar ik vind hem iets te “gladjes” iets te “klinisch”. Het monster heeft een eigen karakter, en herken je van een kilometer afstand.

Daarom blijft het monster toch mijn favoriet onder de Seiko duikers.

gr,
Hans Mennink

Ik heb hem bij
http://www.chronograph.com
besteld, prima service en goede prijzen.

Suc6,

Ruud