Wat vinden we van het Nederlandse (?) horlogemerk URBN22

Toeval bestaat niet. Goud kansje TS!

1 like

Heb er eens een paar mogen passen, 250K en 350K meen ik.
Zijn toch hele leuke horloges met voor de uitvoering ontworpen en gemaakte calibers.
Ze wegen ook helemaal niets.
Mijn ding is het niet maar qua horlogèrie is het een uiterst hoogstaand merk, Richard Mille.
Zo’n Chinees van €200,- is van alles, maar zeker niet beter dan het origineel.

Ja… best wel lelijk hè?

Persoonlijk vind ik dit geen horloge waar ik interesse in zou krijgen.
Ongeacht welk horlogemerk het is en welke prijs het kost, een horloge moet voor mij leesbaar zijn. Ik wil niet eerst een zoekactie starten, bril opzetten, dichterbij of verder af, schuin in het licht houden e.d, om de tijd te kunnen ontcijferen.
Dit soort horloges zijn voor mij te druk maar anderen zullen dit wel kunnen waarderen. Ook goed.

1 like

Soort mengelmoes van Hublot en Richard Mille. Of misschien eigenlijk meer en budget Hublot look a like. Niet mijn kopje thee :teapot:. Hublot overigens ook niet.

Ik sla over! Volgende merk graag.

Ik had vorig jaar zoiets gekocht voor mijn dochter in Suriname omgerekend voor 25 euro.

Ik hou niet van rechthoekige of vierkante horloge’s :blush:

1 like

Vind het niets dus…

Heeft er al iemand gezegd dat ze het niets vinden?

3 likes

MRKN ZNDR KLNKRS ZN KT

8 likes

NS !!!

1 like

MR KLNKRS HB J HLML NT NDG ZLNG D WRDN BGNNN MT N MDKLNKR.

Ik dus ook niet, maar blijft altijd een kwestie van smaak. En toch heb ik 3 vierkante plakhorloges, ach in het begin maken we allemaal wel fouten toch :wink:

Volgens mij niet, dus zal ik de eerste maar zijn. Ik vind ze 3x niets, laat Nadal er maar mee lopen om de pols. Wel iets duurder geloof ik, iets van een miljoen :rofl: :rofl:

1 like

Haha inderdaad speciaal dat je er dan wel in je bezit hebt :yum:

1 like

Kyboe 2.0?

Keiharde Pass. Zelfs voor die relatief lage prijs kun je ZOVEEL gavere dingen kopen.

Ik zou dit niet eens een horlogemerk noemen, maar een fashion accessory. Moet me inhouden om niet meer te tikken. Excuses als dit wat hard overkomt, maar echt niet mijn ding.