Wat voor een horloge is dit

Hoi ik had een vraagje ik heb een horloge bij ons thuis gevonden van de atlas pilot collection ofzoiets typenummer fl 22882 weet iemand hoeveel het ongeveer waard is en wat voor een horloge het is leeftijd etc hij is nog in geheel nieuwe staat groetjes jason

Dat was een horloge dat je in de krantenwinkel kocht, samen met een magazine.

3 likes

Ik denk ongeveer $4

Bron: https://www.barnebys.com/auctions/lot/pilot-watch-collection-fran-edition-atlas-jlk7pscxlcj

Ik zie op google namelijk ook dat hij honderd euro opbracht op catawiki

Yep, voor de hele collectie van 10 stuks.

Maar als je dat al wist, heb je ons niet meer nodig, toch?

4 likes

Ik denk ik vraag het gewoon ik heb er geen verstand van jullie denk ik wel

1 like

Best een leuk ding! Lekker dragen!

Er is niemand die de waarde kan schatten, de koper bij catawiki zal hem leuk hebben gevonden, En als jij er blij mee bent, en hij loopt goed, ben je een gelukkig mens, Hij is ook leuk om te zien, geniet er van.

1 like

Het is een pilot watch en hij geeft ook nog eens de tijd aan. Lekker dragen deze klok. Hoop plezier voor een paar centen :+1:

De atlas collectie was een serie tijdschriften met een piloten horloge erbij, elke x een nieuw vliegtuig ww2 als thema.

Ik heb de hele collectie gekregen met boeken, bewaardozen etc. Ik dacht meer dan 10 stuks. Ik zal morgen even op zolder kijken wat er voor verhaal bij jouw horloge hoort.
Op zich redelijke handopwinder er in van seagull of vergelijkbaar. Gewoon lekker dragen, niet waterdicht btw.

1 like

Op Catawiki kun je wijzers plaatsen op een drol, en hij verkoopt voor 100 euro plus. Echt, daar betaalt iedereen te veel voor een horloge. Als je er van af wilt - proberen! :laughing:

Lekker dragen! nato strapje erop :smiley:

@Jasonvanc
Kijk even hier:

Het is al een oud draadje uit 2013 (!) dus niet alle foto’s staan er nog bij, maar verder vind je hier het hele verhaal over dit horloge inclusief de bijbehorende discussie…