Watch-that.com

Hallo allemaal,
Zijn er mensen die ervaringen hebben met Watch-that.com?
Ik zit namelijk al 11 dagen op mijn bestelling te wachten en hun telefoon is buiten bedrijf.

Ja bestel daar maar niet!!! die mensen snapen het daar echt niet!

ten eerste betaal je te veel vergeleken met andere internet verkoop sites.
wordt nooit terug gereageerd.

ik zou eens bij kish, wereldhorloges, signswatches.nl of tauchmeisterhorloges.nl
deze leveranciers kunnen aan de zelfde horloges komen

beste rob, ik maak ze kapot! ik wacht al 7 dagen op mijn aeromatic,toen ik bestelde konden ze wel reageren maar op mijn mailtjes waar hij blijft reageren ze niet!
ik ga via een hacker proberen om achter meer info te komen.
hier is het laatste woord nog niet over gezegd, je hoor nog van me.

rob, heb nagezocht. geen straat in noordwijk heet zo en de kamer vam koophandel kent hun niet!
de telefoon is buiten gebruik en er word niet meer op mijn mailtjes gereageerd.
vuile kankerlijer heeft gewoon wat nummertjes neergezet, niemand checkt dat toch, tot nu.
ik ben er dus zelf ook ingetrapt want ik wacht ook nog op mijn horloge!
je schijnt via de bank je geld te kunnen terugvorderen, moet je even navragen bij jou bank
WACHT GEEN DAG LANGER HIERMEE> ga dit zelf vandaag proberen.
heb nu een mail gestuurd met motiverende woorden naar watch that oplichters, groet caligula

Heb je deze info al: http://www.whois.com/WhoisLookup.aspx?dnl=watch-that.com ?

Kijk ook eens op; www.internetoplichting.nl

Hier heb je ook wat aan denk ik :

dit bedrijf verzorgd hun internetgebeuren http://www.inter-cept.nl/ het ip adres is 193.138.221.185 daar krijg ik de volgende informatie op :

netname: EUROACCESS
descr: Euroaccess IPv4 Network #1
country: NL
org: ORG-EA207-RIPE
admin-c: ENO8-RIPE
tech-c: ENO8-RIPE
status: ASSIGNED PI
mnt-by: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
mnt-by: EUROACCESS-MNT
mnt-lower: RIPE-NCC-HM-PI-MNT
mnt-routes: EUROACCESS-MNT
mnt-domains: EUROACCESS-MNT
source: RIPE # Filtered
organisation: ORG-EA207-RIPE
org-name: Euroaccess
org-type: LIR
address: Euroaccess
P.C. Leurink
ALSACELAAN 5
5627 CA EINDHOVEN
THE NETHERLANDS
phone: +31402486674
fax-no: +31402488764
e-mail: info@euroaccess.nl
admin-c: PL2400-RIPE
admin-c: RvK27-RIPE
mnt-ref: EUROACCESS-MNT
mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
source: RIPE # Filtered
role: EuroAccess Network Operations
address: Alsacelaan 5
address: 5627 CA Eindhoven
address: The Netherlands
phone: +31 (0)20-7173209
fax-no: +31 (0)40-2488764
e-mail: info@euroaccess.nl

Ik hoop dat je er wat aan hebt ,ik zal even speuren of ik nog wat kan vinden.

Het vervelende is dat ze mijn naam ook nog hebben gebruikt ik heb het domein watch-that.nl vast gelegd.
beetje triest… om er dan .com van te maken en niks anders te verzinnen

Rob,als je betaald hebt zoals ik met “ideal”,zou het bedrijf geverifieerd moeten zijn door hun. (rabo b ij mij)
Ik schrijf ze dus aan over dit geval met de mededelijng dat er meerdere gedupeerde zijn, als jij dat nou ook doe.
En ik ga intercept proberen te bereiken.
Tevens heb ik ze op “internetoplichting” aangemeld, je moet je wel even (kosteloos) laten registreren.
Ook ga ik naar een advocaat want dit pik ik niet van watch-that!

pfewwwwwww net even de algemene voorwaarden doorgenomen op de site van Watch-that… niet door te komen met al die spel en stijlfouten ;-))))

torch Schreef:

pfewwwwwww net even de algemene voorwaarden
doorgenomen op de site van Watch-that…
niet door te komen met al die spel en stijlfouten
;-))))

Waar zie jij dan spelfouten en stijlfouten ?
Dit is de tekst op de website :

Algemene Voorwaarden

1. Algemeen
    Door te bestellen bij “Watch-that.com” gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden. Deze voorwaarden vallen onder het nederlands recht. De voorwaarden kunnen zonder aankondiging wijzigen. De inhoud van de website alsmede de inhoud van alle andere uitingen van “Watch-that.com” zijn met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. “Watch-that.com” kan echter geen garanties geven met betrekking tot de aard, juistheid of de inhoud van deze informatie. “Watch-that.com” is niet aansprakelijk voor eventueel voorkomende fouten of onjuistheden danwel voor de gevolgen van het gebruik van de betreffende informatie.

2. Prijzen
    Prijzen kunnen zonder opgaaf van redenen aangepast worden. Vaak gebeurt dit vanwege prijswijzigingen van leveranciers. Indien de prijs hoger blijkt te zijn dan op de website wordt aangegeven, krijgt u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren.

3. Aanbiedingen
    Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt.

4. Afbeeldingen en omschrijvingen
    Aan afbeeldingen en omschrijvingen kunnen geen rechten ontleend worden. Zij kunnen afwijken van het werkelijke product. Voor gevolgen van tekstfouten kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

5. Bestellen
    U gaat een koopovereenkomst aan zodra u op bevestigen hebt geklikt in het laatste venster van de bestelprocedure. “Watch-that.com” behoudt zich het recht voor om bestellingen, gedeeltes van bestellingen of specifieke klanten te weigeren.

6. Bezorging
    Verzending vindt in de regel plaats binnen 5 werkdagen, we streven er echter naar om dit binnen 48 uur te doen. Dit kan soms wat langer duren, bijvoorbeeld indien een product niet op voorraad is. Bezorging gaat via TPG Post. De verzending is verzekerd tot 500 euro.

7. Retourneren
    Reclamaties dienen direct na aflevering te gebeuren. Daarnaast geldt voor al uw aankopen een afkoelingsperiode van 7 dagen, tenzij er aangegeven wordt dat het product niet geruild kan worden. Het artikel moet ongebruikt,in de originele verpakking en zonder beschadigingen geretourneerd worden. De kosten van verzenden zijn voor uw eigen rekening wanneer dit geen garantieverhaal is. Wij adviseren om dit aangetekend en verzekerd te doen aangezien ook het risico van transportbeschadiging of vermissing aan uw kant ligt. Voor de details van verzenden kunt u contact opnemen met “Watch-that.com”.

Ik kan er eerlijk gezegd prima doorkomen…

maar heeft iemand überhaupt wel eens een horloge geleverd gekregen van watch-that.com?

of is het hele aanbod van de website nep?

Ik zou het niet eens proberen
Op bekendere horloge sites waar mensen hier al ruim ervaring mee hebben leveren het zelfde assortiment!

bedankt voor je reactie, maar nog steeds vraag ik me af of iemand wel eens een levering van watch-that.com heeft gekregen?

alvast bedankt

Uiteindelijk wel mijn Aeromatic gehad, na ongeveer 4 weken, die is kapot, niet was, want ik heb hem al 3 x willen terugsturen maar hij komt steeds terug…
Watch that gebeld, kreeg ze te pakken, adres 2 x gecontroleerd, weer terug.
Heb nu weer een mail gestuurd naar ze, krijg vandaag e-mail terug dat hij in de buurt werkt en hem wel op komt halen…( zijn nu 2 of 3 maanden verder )

werdt vandaag opgebelt door iemand die daar een horloge had besteld en betaald en nooit heeft gekregen!
Deze persoon komt morgen een horloge afhalen voor de kerst.

Hoe kan je zo’n internet site uit de lucht halen?
Dit zorgt voor een slecht internet verkoop vertrouwen!

ik zit al weken te wachten op mijn geld terug.
Ze zouden het direct terug storten maar nog niets gezien.
Ik ga er vanuit dat ik mijn geld kwijt ben maar dan benader ik Kassa en radar

ik ben helaas ook een gedupeerde, hoe zijn jullie zover gekomen dat je iemand aan de telefoon hebt kunnen krijgen, plaats dat nummer hier eens wat jullie gebruiken a.u.b.

Als we samen sterker staan houd ik m bij deze aanbevolen om deze website onderuit te halen.

Mijn vriendin heeft zelf ook een webshop en dit soort winkels werken idd niet mee aan een betrouwbaar imago, bovendien wil ik mijn Tauchmeister ook nog steeds hebben!

Waar haalt hij het lef vandaan zeg!

Beste Mensen,

Het is erg jammer dat er zulke mensen zijn die het voor een groot ander aantal webshop in nederland verpesten.
wat ik weet over Watch-that.com is dat deze meneer/mevrouw de volgende naam heeft.
i. Seur

Groeten,
Rogier

Naar aanleiding van dit topic had ik een tijdje geleden (9-9-2006) een mail naar haar gestuurd :
Hallo,
Op horlogeforum worden een hoop lelijke dingen over jullie geschreven.
Zie hier :http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,30895

Ik kreeg dit als antwoord :

Geachte,

Wij hebben het forum reeds langer gezien.

Er komt ook een reply van onze kant richting het forum.

Het aardige is dat er ook concurrenten tussen zitten die zich zelf reeds in de vingers snijden door zeer domme acties te doen zoals domeinnamen registreren ( welke te checken zijn ) en te verkondigen dat zij reeds eerder de naam hadden en derlijke.

Ze mogen ons als oplichters bestempelen. Echter zijn wij alleen traag van leveren geweest i.v.m. verhuizing.

In ieder geval dank voor het opmerken.

Met vriendelijke groet,

I. Seur
Watch-that.com

Ik denk dat ze jou bedoelt Patrick ,als het zo is wat ze zegt vind ik het wel een beetje raar wat je schrijft.

Ook begrijp ik de aantijgingen van Torch niet :
pfewwwwwww net even de algemene voorwaarden doorgenomen op de site van Watch-that… niet door te komen met al die spel en stijlfouten ;-)))) .

Hij heeft nooit meer op mijn mail gereageerd waar ik hem de vraag stelde : Waar zie jij dan spelfouten en stijlfouten ?

Zij heeft mij nog het een en ander gemaild :

Het siert u zeer zeker met uw oprechte manier van opmerken en mailen.

De stroom zit er gelukkig weer in. Het was een samenloop van omstandigheden waar ik u niet mee zal belasten en kan iedereen overkomen.

Gelukkig draai ik inmiddels 8 jaar mee op het verkopen via internet en ben ook niet bang of geschrokken van de meldingen op het forum.

Mijn kennis van e-commerce, affilliate systemen en internetmarketing ligt op een hoger niveau dan de meeste concurrenten op het forum.

Dat zijn echter de concurrenten waar ik zeker niet wakker van lig.

Mij zijn de klanten natuurlijk goud waard en heb ook meerdere klanten extra kortingen etc. gegeven.

Onze tekst zal er deze week nog wel op komen te staan met alle namen en toebehoren. Ook zal ik het denk ik niet laten om één of twee concurrenten te kakken te zetten. Kijk eens op de website van http://www.kish.nl/ ( er staat K_Ish. nl ) die hebben op de indexpagina een headerlogo van ons gejat en blijven toch verklaren dat zij deze zelf hebben gemaakt.

watch-that.nl is veel later ( augustus ) geregistreerd en toch wordt er op het forum vermeld dat wij dan maar een .com hebben genomen.

Dat soort onzin wordt er verkondigd. Ze gaan er dus van uit dat hun klanten zo dom zijn dat die zelf niet kunnen checken welke naam eerder was geregistreed.

Dat soort zaken is pas echt zielig.

In ieder geval nogmaals dank voor uw betuiging hierin. Het siert u.

Met vriendelijke groet,

Ilja Seur
Watch-that.com

Ja ik weet het niet hoor wordt hier nou een bedrijf zwart gemaakt uit broodnijd,of zijn de verdenkingen terecht ?
Oordeel zelf zou ik zeggen.
Ik denk dat Watch-that.com zelf ook een keertje moet reageren , zoals reeds in een eerdere mail had gezegd.
Want dat vind ik wel een beetje laks.