Watch-Tools.de

Beste mensen,

Iemand ervaringen met deze site (watch-tools.de)?
Ben van plan hier een winder aan te schaffen maar aangezien het prijsniveau wil ik wel eerst feedback hebben over de betrouwbaarheid.

Mvg,

BB

Prima (tu)

Niet duur, snelle leveringen en reageren bij vragen redelijk snel.

(tu) Goede ervaring met Watch-Tool.de bij de aanschaf van een winder.

Ok top jongens bedankt, genoeg feedback voor mij om te gaan bestellen.
Ik laat het jullie weten!

Mvg,

BB

Hij is binnen, top levertijden (na 3 dagen was hij er)

En goede prijs!

Zie :
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,248135
voor meer info

(tu)

Ik heb eindelijk wat fatsoenlijk horlogegereedschap kunnen kopen :slight_smile:
Goeie site!

Heb onlangs een bergeon tool en wat pins besteld. Na mijn betaling via bankoverschrijving kreeg ik vrij vlot reactie dat de betaling was ontvangen en de bestelling verzonden. Vandaag werd alles keurig verpakt bezorgd.

(td) (td) (td)

Rolex caseback opener besteld en een pin van de Bergeron 6767. Vlotte afhandeling en binnen 72 uur had ik het pakket.

Vervolgens bleken de rolex caseback openers van erbarmelijk slechte kwaliteit. Voorgesteld om retour te zenden en bij te betalen voor een Bergeron set. Geen reactie… toen een dreigmail gestuurd en toen kwam er zo’n 1 zin mail dat ik het retour kon zenden.

Dit gedaan (en hup daar gingen weer 14,30), pakket is daar afgeleverd maar ik hoor en lees niets meer van ze.

Wat een bende…

Ik stuur ze een link van deze feedback daarom nog wat Engels gebrabbel erbij.

Bad quality, poor communication and after I returned the bad quality caseback openers… money gone.

Grtz,

Roel Kerstens
The Netherlands

Als je boos bent is je Engels prima! (tu) Krabong.

Wat een prutsers daar!

hans

Update;

Na 5 mails toch maar eens een paypal claim opgestart. En jawel hoor, toen lukte het wel om binnen een kwartier te reageren.
Kreeg ik de verzendgegevens van de eerste levering nog eens door…

Meteen hun eigen retour reactie gestuurd en toen kreeg ik een mail dat ze vakantie hebben tot 29 juli 2011.

Wat een lutsers… (td)

gr. Roel

Paypal zegt; het artikel is verzonden dus je hebt niets te claimen.

De verkoper geeft toe dat hij m’n artikel retour heeft ontvangen maar weigert het geld terug te boeken omdat ik niet de volledige bestelling heb terug gezonden.

Bizarre manier van zaken doen.

Opmerkingen over geschil weergeven
• 29-07-2011 21:10 CEST - PayPal: De verkoper heeft dit geschil opgewaardeerd tot een claim.
• 29-07-2011 21:10 CEST - Verkoper: Der Artikel wurde verschickt. Der Empfang ist bestätigt. Der Kunde hat einen Artikel zurückgeschickt, aber ein Teilerstattung via Paypal nicht möglich. Ich werde den vollständigen Betrag erstatten, sowie die Ware vollständig zurückgeschickt wurde.
• 16-07-2011 18:13 CEST - Koper: On 27-06-2011 you asked me to return the Rolex caseback opener. On tracktrrace I can see the package is delivered at your adress but I hear (or see) nothing from you. Please return my money. With regards, Roel Kerstens

Waar zitten die boeren? Dagje Duitsland doen met een gezellig groepje?

;):wink:

Hoera, hoera… na opnieuw dreigementen van mijn kant om het verhaal op de internationale fora te plempen (ja, ik kan een viezerik zijn als je me probeert op te lichten) heb ik net m’n centen terug gekregen.

Chapeau (tu)

Gr. Roel

Dan reken ik op fatsoenlijke witte wijn morgen!!

:)-D:)-D