Watchcat.com (td)

Ik wilde bij Watchcat.com een paar bandjes bestellen. Dat ging redelijk moeilijk, je moet zelf alles wat je wilt invullen en zelf de kosten uitrekenen. Niet meer van deze tijd. Omdat het in Amerika zit weet je als buitenlander niet wat de verzendkosten zijn, want dat is afhankelijk van het gewicht (wat je ook niet weet!).

Maar goed, de bandjes zagen er op de foto erg mooi uit dus ik het formulier ingevuld met de vraag of ik met Paypal kon betalen en wat nou de verzendkosten waren. Ik wilde voor in totaal bijna 130 dollar 3 bandjes bestellen.

De reactie (van Jon Shaffer) was of ik een kopie van de voor en achterkant van mijn creditcard en mijn identificatiebewijs wilde faxen(!!!):

Hello,
We don’t take Pay Pal. Would you like to pay by credit card? Fax your identification and card, front and back to us please. Thank you. Jon

Nou, dat dacht ik niet! Ik mailde dus terug dat ik dat niet van plan was omdat mij dat niet verstandig leek daar ik hem niet kende. Ik liet hem weten dan mijn bandjes ergens anders te bestellen.

Hi Jon,
Faxing my creditcard and ID to you would be very unwise, as I don’t know you. I’ll buy the straps somewhere else.
Regards

Leek mij op zich een redelijk normale reactie, als ik niet op een voor mij betrouwbare manier kan betalen. Zijn reactie:

Why did you contact me in the first place you imbecile!

Tja, dan rest mij slechts een slechte recensie over deze figuur te schrijven…

Henrik, soortgelijk voorval overkwam mij ook met een Amsterdammer die een echte Rolex die voor ontzettend weinig op mp had geplaatst, en dan nog voor van alles uitgemaakt worden…
Ik zou gewoon lekker verder kijken, bandjes zat te koop is mijn mening.

Nou en of. Gewoon lekker verder snuffelen, Henrik. Er zijn ongetwijfeld nog genoeg verkopers die mooie bandjes voor je hebben! En die vast ook wat klantvriendelijker zijn…

Ik heb een goede ervaring met Watchcat.com

De prijzen zijn er alleszins schappelijk te noemen, dus maar eens een horloge besteld. Horloge (een vintage Longines) overtrof de beschrijving.

Jammer dat de eigenaar Jon Schaffer zich als zo’n hurk tegen Hendrik heeft gedragen, jegens mij was het niets dan hoffelijkheid.

Ik vind het nogal wat om kopieën via de fax te verlangen. Geen wonder dat Henrik dat weigerde. Iemand die dat niet ziet is zelf een imbeciel.

Verkopers genoeg, Henrik. (tu)

Deze zou ik ook 200% straal negeren !

PS: Peter SandtVos heeft erg mooie bandjes.
Staat op Ebay én op de Rikketik.

Had er ooit eens twee banden besteld via Ebay, maar in “twee afzonderlijke” aankopen. Normaal bespaar je verzendingskosten als je alles in één keer aankoopt.

Wel, toen mijn bandjes aankwamen, kleefden er nog enkele euro’s op de faktuur !(tu)

Wie zou dat heden ten dage nog doen ??? Geld teruggeven !!! (tu)

Als ik die reactie lees van hem is dat ronduit onbeschoft, dat zeg je niet tegen wie dan ook. Wel gek dat andere mensen wel een goede ervaring hebben met deze site hoe hebben jullie dan betaald?