Watches2u.de

Bij Watches2u heb ik 2 weken geleden een Seiko Black Monster besteld en vandaag in goede verpakking geleverd gekregen. Deze shop is ook te vinden op E-bay en heb ik gekozen omdat deze de kwalificatie Power Seller heeft.(is natuurlijk niet helemaal een garantie, maar toch…)

De shop wordt gerund door Cornelia Unger en reageerd snel op vragen(email)
Overigens heb ik de Seiko buiten E-bay om gekocht en gewoon via de rechtstreekse website besteld.

Wat nog grappig aan dit verhaal is is dat het pakketje door GLS werd bezorgd op mijn werk. Ik zie GLS regelmatig bij mijn werkgever en had de chauffeur verteld dat ik een pakketje verwachte via GLS. Ik ben ook nog in de gelukkig omstandigheid dat ik vlak bij mijn werk woon en wat blijkt…mijn straat valt ook nog in het werkgebied van deze chauffeur. Hij vroeg mij dus gisteren of ik het pakketje op mijn werk wilde ontvangen en dat wilde ik natuurlijk wel, want anders zou hij toch voor niets gekomen zijn. En vanochtend kwam hij dus aanzetten met 2 pakketten een voor de baas en een voor mij ! Dus sinds vanochtend loop ik met een Monster om mijn pols.

Gr., Mark