Watchup

Mooi horloge gekocht voor een scherpe prijs van watchup. En hij reed nog speciaal een stukje om om het te komen brengen. Helemaal super, graag tot een volgende keer! (tu)

Deze week een horloge verkocht aan Watchup.
Snelle betaling en goede/gezellige communicatie. Een aanrader!
Wie weet tot een volgende keer.

Vandaag van watchup een mooi duikhorloge gekocht. De stalen band was te lang, maar onder het genot van een verse kop koffie en het uitwisselen van horlogeweetjes had hij de band in no time op de juiste maat ingekort. Aangename sfeer, het horloge voldeed precies aan mijn verwachtingen en aan de beschrijving. Dank voor de service watchup en wellicht tot een volgende keer!

En weer een zorgeloze en prettige deal met Watchup. Elfred is gewoon een van de good guys. (tu)

Het wordt eentonig, maar toch: uitstekende deal met Elfred, hoewel ik dit keer degene was die moest omrijden. :wink: Op naar de vier!

Watchup heeft een horlogeband van mij overgenomen. Betaling sneller dan het licht en perfecte communicatie, helemaal top dus! :~

Van Elf (watchup) een Citizen Promaster overgenomen. Zeer prettige en vlotte communicatie over&weer, en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Wellicht tot een volgende keer, bedankt!

David.

Horlogeband verkocht aan Elf.

Snelle communicatie, snelle betaling, geen gezeur.

Aanrader !:+1:

1 like

Fijne deal vandaag. Mooie Oris van hem overgenomen. Kan deze verkoper van harte aanbevelen!

1 like

Twee gespen verkocht aan @watchup, geen wereldorder :wink: maar wel een soepele en prettige transactie en derhalve een aanrader :+1:t3:

1 like

Net bij @watchup de BB58 opgehaald. Alleraardigst ontvangen met koffie en Fey-Ajax :persevere:

Bedankt en zeker tot een volgende keer!!

1 like

Mooie Omega overgenomen van @watchup
Hartelijk ontvangen met een lekker bakkie koffie.
Zeker een aanraderđź‘Ť

1 like

Deze week een zeer onverwachts leuke ruil met @watchup gehad.
Na een erg leuk telefonisch gesprek de knoop doorgehakt (met bijbetaling van mijn kant) en de deal rond gemaakt.

ZĂ©Ă©r vlotte transactie met een Ă©chte horloge liefhebber! Top!

IMMER WIEDER :+1:t2:

1 like

Vandaag was het zo ver… wederom een deal met Elfred a.k.a. @watchup maar nu in levende lijve!
Elkaar tegemoet gereden en ergens halverwege, bij “de gulden driepoot”, afgesproken om de transactie onder het genot van een leuk gesprek en heerlijke koffie rond te maken. Na ruim twee uur toch maar afscheid genomen aangezien ook nog een bezoek aan Nijmegen op het programma stond :slight_smile:

Bedankt en tot de volgende keer :ok_hand:t2:

1 like

Afgelopen week een fijne deal kunnen maken met @watchup Elfred.
Zou mooi zijn als dit soort liefhebbers van horloges ergens midden in het land zouden wonen.
Geweldige vriendelijke ontvangst, met een desinfecterend gelletje, om keurig een frisse hand te drukken!
De koffie is ondergeschikt aan het horloge maar ook van uitmuntende kwaliteit.
Dank Elfred voor het vertrouwen en een fantastische Panerai!
Zou er zo weer heen rijden, eerlijke kerel met verstand van mooie horloges.
Groet Remi

1 like

Vanmiddag een fijne deal gemaakt met @watchup! :blush: :+1: Een hagelnieuwe Uncle Seiko chocolate bar band in 19 mm over mogen nemen. M’n 6105 is nu helemaal af. Een mooie prijs en een prettige ontmoeting. Warm aanbevolen! :ok_hand:

1 like

Een mooi Zealande band overgenomen van Elfred @watchup !

Snelle communicatie, pakketje was prima verpakt en meteen verstuurd.

100 % Top!

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @watchup
Vriendelijk ontvangen en de GS is top!

Bedankt Elfred :+1:

1 like

Ik heb vanavond een mooi horloge bij Elfred @watchup gekocht.
Leuk gesprek, aardige vent en hij heeft ook nog eens lekkere koffie!

Tot de volgende! :+1:t2::+1:t2:

Vanavond mijn eerste Grand Seiko gekocht bij Elfred. Hele aardige, sympatieke man. Gezellig over horloges gepraat en goede koffie.
Maar niks gaat boven de champagne :champagne: plaat!
Heel erg bedankt!

3 likes