Welk horlogebandje is dit?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Mijn mening: vind de kleuren vloeken. groen en bruin…

2 likes

Lijkt me buffelleer. Toevallig vandaag ook een Seiko met buffelleer om :slight_smile:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

zo iets?

https://www.horlogebanden.com/Horlogeband-Groen-Glamour-Leer-Slang-22mm-Marc-Coblen-MCSLS3095/?classid=

Ben ik met je eens, maar wat dan wel bij een groene wp??Ik heb een groene enicar sherpa, die ik eigenlijk nooit meer draag omdat ik er maar geen passend bandje bij kan vinden.
Ik heb ook zo’n groen bandje als hierboven geprobeerd, maar dat was ook geen porum…

Iemand andere ideeën voor een bandje (niet metaal) bij een groene wp??

Hoe kan je dat nou vinden? Ben je wel eens in een bos geweest? :wink:
Ik vind het in ieder geval wel een mooie combinatie. Maar ieder zijn eigen smaak.

2 likes

Naturel bruin leer past geweldig goed bij groen. Ik heb een naturel band met een lichtgroene binnenkant. Erg mooie combinatie.

Groeten,

Coos

loop jij met het bos om je pols??

2 likes

MN straps. Ko magie toepassen. Alle zwarte en donkerbruine bandjes kunnen zowat op de Alpinist.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Het originele Seiko Sarb017 bandje lijkt inderdaad Karton, zie foto. Een Zwart lederen bandje is altijd goed, bruin vind ik wat moeilijker, het moet dan m.i. een ruwe (alpinisten-) uitstraling hebben, het is immers géén Dress Watch…
Kijk eens op www.cheapestnatostraps.com , vooral de package deal van 5 lederen bandjes in div kleuren voor USD 49,95. Misschien zit er iets passends bij.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

@Ko-Banden @Mimoza @anon94081762EV @lugten @paulfrank94 [quote=“Early, post:13, topic:131420”]
voorkeur in Limburg
[/quote]

Naar mijn weten willen ze daar nog niet dood gevonden worden. Maar ik kan het ook mis hebben.

5 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Edoch, wellicht meer inspiratie:

2 likes

Ik woon niet in de buurt maar je bent altijd van harte welkom in alkmaar om een passende band uit te zoeken voor jouw horloge
Op mijn website kom je veel voorbeelden tegen van de mogelijkheden
Je komt daar door te zoeken op mijn naam
Groet Olaf

1 like

Ik bevind me in (weliswaar Belgisch) Limburg…
Je bent steeds welkom.