Welke Breitling

Vandaag was het eindelijk de dag…ik zou een Breitling superocean op gaan halen een met een kast van 44mm met alle papieren.
Ik kon nergens een superocean vinden met een kast van 44mm uit bj 2006 maar dat zal wel aan mij hebben gelegen…
Na een rit van 201km kwam ik daar aan en de beste verkoper haalde het horloge uit de doos en het eerste wat ik dacht was…wat is die klein…
Dus jullie raden het al. Ik zonder horloge weer 200km terug naar huis.
Nog geen Breitling…
Nu weer op marktplaats, chrono24 en hier aan het kijken. Maar ik zal volgende keer hier eerst vragen stellen…

Nu wil ik een Breitling… met stalen band, de wat oudere types hebben echt mijn voorkeur minimaal 44mm en het liefst rond €1000
Hebben jullie misschien wat informatie of advies

Gr Richard

Wauw hoe groot zijn jouw polsen als ik vragen mag?

1 like

Rond de 1000 euro?
Nope

Doorsparen en daarna een dikke Breitling Avenger Skyland Chronograph A13380 kopen.

Zo gaaf :sunglasses:

3 likes

:point_up_2:

Zou nog ff doorsparen om een goede te kunnen bemachtigen…

Voor een paar honderd meer is de keuze zoveel groter. Met 1000 op zak moet je wel heel veel geluk hebben of een kat in de zak kopen

Bestaat de superocean 44mm klok wel.
Waar ik voor ging kijken was rond de 41,5mm zag er prachtig uit ( voor mij dan en geen kenner)en alle papieren erbij voor €950

Denk dat je moet zoeken naar een Superocean Steelfish die is wel 44mm maar niet voor €1000 eerder het dubbele.

Doorsparen en voor een 46MM Superocean Heritage met mesh band gaan…

8 likes

Daar zat ik ook aan te denken…
moet ik door sparen… en dat lukt bij een impuls aankoper niet😬

Is een B-1 wat? Ook erg mooi en iets boven de 1k

Pracht horloge maar niet mijn type

En wat is het verschil tussen de superocean van 2006 en de superocean steelfish van 2006

Klopt (heb ik ook gehad​:blush::grin::astonished:)

Steelfish is dikker (met name door caseback) en is 42 of 44mm.
Dial van de steelfish heeft ronde gegraveerde structuur en zilveren 12-3-6-9 aanduiding.

Steelfish blijft wel heerlijk hoor :relieved:

Deze is er in 42 en 44mm. Afbeelding is 44mm versie

Je kunt ook voor een 44mm Colt quartz gaan

Denk dat deze met 44mm het dichtste bij je budget zitten. Maar ze zitten er boven minimaal €1500

1 like

Ik vind de colt mooier als de superocean van hierboven… vind de “oudere modellen” mooier


Dit misschien iets voor je?

Doe maar niet.
de reflectie van het glaasje klopt niet.

Prijs is eigenlijk ook wel te mooi om waar te zijn.