Welke goed aansluitende leren banden zijn er voor vintage sub's (Poll bij bericht 22/23)

Ja, dit is zeker ook een optie…

Oké… Ik heb een paar bandjes erbij gepakt (zeker niet passend qua formaat), maar ik krijg er nu wel steeds meer gevoel bij…

Zeg het maar :grin:

3 likes
  • Oyster
  • Jubilee
  • Zwart leer
  • Groene NATO
  • Zwarte NATO
  • Bruin leer
  • Mesh

0 stemmers

1 like

Oyster gewoon niet doen. Ten eerste vind ik de end-lugs niet mooi aansluiten, dan gaat de jubilee beter. Ik ben niet van het staal, maar zou de jubilee kiezen van die twee. Maar goed, het is een beetje de keuze tussen twee kwaden.

Groene NATO/ZULU: Dikke prima. Maar niet met mat zwarte hardware. Ik zou er eentje scoren met RVS hardware.

Blauwe / Zwarte NATO/ZULU: Ik zie de kleur niet zo goed, maar RVS hardware is bepalend, want dat horloge kan desgewenst ook met een bloemetjes-patroon. Zelf ben ik nooit van de Submariner geweest, maar het is wel een enorme bandenbaas.

Vintage leer: Uiteraard. Mooi mooi.

De milanaise staat 'm verbazingwekkend goed. Ik zou bijna roepen dat dat de go-to stalen band moet zijn. Zeker ook omdat passende end-links voor pak 'm beet 2005 nog nooit iets was wat bij Rolex goed is gegaan. Strakke band wel, en waarschijnlijk comfortabel.

1 like

Haha, ik had de band liggen en dacht: zal wel niks zijn, maar toch maar even geprobeerd.

Exact dezelfde eye-opener als bij jou; verbazingwekkende goede combinatie.

Laat ik deze er maar eens ‘op slingeren’ (althans voor vandaag).

Fijne zondag

1 like

Alles behalve de jubilee en mesh staan hem goed.

1 like

Mesh band heeft het één dag volgehouden :grin:… Op naar de volgende

Hi @Gosz, aangezien ik je geen bericht kan sturen doe ik het even hier. Ik denk dat @willemC mij bedoelt :slight_smile:.

Iets meer dan een jaar geleden vroeg ik inderdaad feedback over de aansluitende leren banden waar ik toen mee was begonnen. Ik was namelijk erg benieuwd naar de meningen en feedback van de leden hier op het forum. Dit topic staat inmiddels niet meer ‘live’ op het forum, maar het bedrijf wel :slight_smile:.

Als je wilt kan ik je altijd meer informatie of foto’s sturen.

Groet, Thomas

1 like

PM is gestuurd… ben uiteraard altijd benieuwd naar de mogelijkheden

1 like

Super! Ik heb je zojuist een bericht teruggestuurd :slight_smile: