🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Fijne avond​:+1:t2::grinning:

9 likes

NA:

Verliefd op die blauwe wijzers.

9 likes

Mooie leren band erop, donkerbruine struis bijvoorbeeld, en dan is ie het helemaal

1 like

Hoeveel vraag je ervoor? :wink:

Waarvoor? Ik heb wel banden in de verkoop maar geen bruine struis :frowning:

1 like

Helaasch…

Die term heb ik wel gebezigd zien worden bij Omega en Tudor uitvoeringen. Waarom bij zo’n mooi merk zoals Tissot dan niet?

1 like

Afgeleefd,sproeten,zeg zelf maar…Dubois 1950’s maar hij die begint te lopen als je er in de doos naar kijkt en ja vandaag dus

14 likes

Fijne dinsdag!

11 likes

“Ik ga de NA halen en ik neem mee…”

14 likes

Na heul lang zoeken eindelijk de nagenoeg onvindbare “No. 12” bracelet met eindlinks “120” voor m’n Seamaster Chrono.

Voor de geïnteresseerden: deze band was correct voor de 176.001 (zonder tachy ring) die al snel vervangen werd door de 176.007 hieronder (met tachy ring). Vroege exemplaren van dit laatste horloge werden nog uitgerust met deze band (Omega deed in de seventies niet aan verspillen ;-)) en daarna al snel de 1170 band met de eindlinks “653”.

18 likes

15 likes

22 likes

The roaring twenties.

Fijne dag!

11 likes

Niets mooier dan de zoektocht naar een originele band toch?! :smiley: Gefeliciteerd!

1 like

Vandaag draag ik deze heerlijke oversize 1940’s art deco gilt cal. 703 (valjoux 22) Eterna…
Is hoogstwaarschijnlijk wel het volgende slachtoffer van de uitdunning, dus hou het blauwe in het oog :wink:

22 likes

Wat een schoonheid! :heart_eyes:

1 like

Als Speedy Tuesday watch deze gepland maar de koude lijkt wat problemen te geven.

- Secondewijzer loopt ok, maar de tijd verstrijkt wel heel langzaam. Hopen dat ik nog iets anders kan vinden.:disappointed:

13 likes

Legendarisch uurwerk ook, geproduceerd van 1914 tot 1974, maar liefst 60 jaar! Vanaf '36 met twee pushers, zoals bij deze Eterna!

2 likes

OK de Athos gaat af wegens koude start problemen, dan maar de Mora (et labora) :wink:

14 likes