šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Thanks.Ben er nog steeds blij mee.Moet wel geserviced worden binnenkort.powerreserve is niet veel meer.

Vintage Tissot Friday

17 likes

Een oude krekel.

15 likes

Even wat tijd nemen om dit mooie eind jaren '30 Eternaatje te bekijken; veel kwaliteit met volstalen kast inclusief ā€˜tre taccheā€™ schroefdeksel, mooi setje geblauwde wijzers, en vroeg inhouse handopwinder cal. 600.

9 likes


Ik probeer in het zonlicht de bruine sunburst wijzerplaat te laten zien. Lukt niet helemaal. Maar ze schijnt heerlijk vandaag.

7 likes

7 likes

Nice :+1:

Middagwissel met verse flexband!

12 likes

Iemand met zoā€™n nickname moet een cricket ook wel waarderen. :smile:

1 like

Dus de man in kwestie moet minstens een leuke horloge hebben? En dan gaat hĆ©Ć©l misschien jouw hart sneller tikkenā€¦ :slight_smile:

1 like

Hahah nee veel meer dan alleen een leuk klokje! Maar ben al min of meer bezet :slight_smile:

Vandaar mijn minstens hƩ :slight_smile:
Ahha min of meer bezet, dat is de klassieke vorm van itā€™s complicated? Niet alleen in horloges dus een klassieke voorkeur. :slight_smile:

1 like

Ja het is inderdaad complicated Haha ! Maar ach, ben zelf ook vrij gecompliceerd. Soms te kritisch

1 like

Brok Sovjet metaal.

14 likes

Ach, een mens heeft nu eenmaal tijd (pun intendedā€¦) nodig om de Hugo Bossā€™en van de IWCā€™s te scheiden :slight_smile:

1 like

Certina vandaag ook nog even promoten;

16 likes

Goed bezig de laatste tijd, niet? Mooi ding!

2 likes

Heb ik al weer een jaartje denk ik

Maar weinig hier laten zien denk ik :wink:

De tijd vliegt.

Vandaag een andere Enicar om.

8 likes