🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

@Motormuis even op bezoek :sunglasses:

17 likes

Staat wel heel matig. Zou er niet veel meer dan 250 voor betalen.

4 x 1973 :wink:

3 likes

Dat kan en mag :wink:
De foto’s zijn niet best maar ik denk dat de staat wel meevalt en mi. wel meer waard want zo vaak zie je ze niet te koop staan.

1 like

:joy::+1:

1 like

Deze droeg ik tussen mn 15e en mn 25e, al weer behoorlijk lang geleden, en heeft veel gesleutel aan brommers (Eerst een Puch MV50. Daarna alleen nog maar Honda viertakt, jawel) en motoren overleefd, en allerlei actieve bergklim vakanties.
Toch heb ik er inmiddels niet zo veel meer mee …
Hmm :thinking:

9 likes

Zo’n leuke SS50?

1 like

Zeker!
Mag ik even off topic gaan? :wink:
Deze foto was een fantastische verassing tijdens inscannen van wat negatieven, want oorspronkelijk nooit afgedrukt vanwege einde rolletje :slight_smile:
Omstreeks 1985

10 likes

Leuk om te zien zeg. Ik heb nog een hele verzameling van die dingen :zipper_mouth_face:

Nu weer OT.

1 like

Met origineel ‘stokstuurtje’ (met een sliding gasschuif, ook strakker qua uiterlijk) was ie uiteindelijk 'af’
Ik heb 4 van die SS50’s versleten. Flipperen was in die tijd ook al in :wink:
Herinneringen drijven boven. Leuk voer voor een ‘off topic’ draadje

3 likes

Nou, één oude foto dan :wink:

ss-50-1

5 likes

Hee, Honda SS50. In 1978 ook mijn begin op gemotoriseerd tweewieler-gebied. :sunglasses:

1 like

(Bijna) helemaal origineel. Geen trappers gelukkig :wink: Lange buddy, hoge uitlaat met schild, middenbokje, geel brommerplaatje op het voorspatbord. Super :slight_smile:
Aan dat gele brommerplaatje had ik een hekel, dus die zat er nooit op.
Ik had een 70cc’s met een 50 kop. De 70cc was weggeslepen, en ik had van vloeibaar metaal (poxy) een ‘50cc’ gekopieerd en op de 70 geplaatst (daarna met kachelzwart alles gezwart)
Laat op de avond reed ik na een avond/nacht balansen bij de Albert Heijn terug naar huis over de ‘weg’ (niet het fietspad) en werd ik aangehouden. Mn brommer in beslag genomen, want natuurlijk te snel, voor de eerste keer…
Ik stond de volgende ochtend op de bus te wachten (naast het politiebureau) naar mn school en hoorde mn viertakt brommer op de rollerbank staan … (je eigen brommer herken je uit duizenden)
Laat in de middag naar het bureau om hem op te halen, op de fiets, helm in de hand. Ze waren in de 50cc truuk getrapt, maar de brommer had wel te veel vermogen en mistte het brommerplaatje op het voorspatbord…
Vertelt die agent mij dat de agenten die de brommer hadden getest op de rolbank, er ook nog even een rondje mee hadden gereden, ze waren erg enthousiast over het brommetje …
Ik reed weg met een hele forse boete die ik weer terugverdiende met het vullen van de AH vakken.
Ik zit echt even op de memory lane vanavond, door jouw vraag @CitizenX . Leuk!
Nu weer On Topic :wink:

7 likes

8 likes

FELCA vandaag vergeten merk met grootse achtergrond en altijd goede motoren



deze met Dugena 866 1950s

10 likes

Plymouth met Valjoux 22


Prettige zondag

15 likes

15 likes

16 likes

Dubbele cross-post.

13 likes

1680 t19.

16 likes