🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Met de aankondiging van Citizen week door @domega … Vandaag een oude bekende van domega :blush:

12 likes

13 likes


Groetjes van zijn broertje

9 likes

Mijn ruim 50 jaar oude litronix led horloge.

12 likes

Dat moet een makkie zijn voor jou Nils!!
Ik boycot normaal goudkleurige kasten/wijzerplaten maar in deze Citizen week doe ik een oogje dicht, voor mijn enige Leopard hi-beat met zijn ovale dial. :pensive:


En het is me bekend: de dag blijft hangen

9 likes

Oh ja die mooie blauwe, die was me stiekem ontvlucht :yum: Ik kon hem al nergens meer vinden hahaha

1 like

Je enige ja maar dan wel de 36.000 bph :blush: , zo één heb ik nog steeds niet,wel genoeg van de 28.800 versies… :slight_smile: .Leuk begin van de Citizen week! :wink:

1 like

Hij is naar het Zeeuwse verhuisd!! :upside_down_face:

1 like

Nou moe…Ik moest snel even in mijn sigarenkistje zoeken of ik de mijne niet per ongeluk verkocht had… is toch wel apart - drie van diezelfde duikertjes op één dag, dus hierbij mijn Continental :wink:
Welke vintage draag je vandaag? Deel II

14 likes

penne anker dat dat maar niet wil voor of achter lopen :slight_smile:

4 likes

Gister nog even een beter bijpassende band geplaats, ik houdt em nog een paar dagen aan de pols. Loopt voortreffelijk op tijd

12 likes

Economische vluchteling denk ik Nils :wink:

1 like

Hij ziet er echt heel goed uit - doet me om de een of andere reden denken aan een digitaal klokje :grin:

- Als het resultaat zo de moeite waard is moet ik eigenlijk toch ook maar weer eens een poging wagen …

5 likes

Blijft zeker weten een kleurrijk merk dat Eterna :yum:

9 likes

En goed terecht gekomen i.i.g. :blush:

1 like

Vandaag mijn jaren '90 Oris Automatic Winder.:slight_smile:

Fijne dag nog!:+1:

11 likes

16 likes

Vandaag ging de tijd met sprongen vooruit dankzij deze Lanco jump hour

7 likes

Is dat niet een rotating dial en geen jump hour?

Dat snap ik wel :wink:
Maar ik ben in korte tijd al erg gehecht geraakt aan het horloge, ik vind de combinatie van kast (vorm), de grote EPSA kroon en ‘normale’ (geen 70’s poeha) sobere zwarte dial fantastisch
Nav deze vondst heb ik me wat verder zitten verdiepen EPSA kasten en ook de Enicars. Daar zitten schitterende modellen tussen, vrijwel altijd met de dubbele kroon en de inwendige roterende bezel. De prijzen die ervoor worden gevraagt en gegeven, zelfs in deze staat, zijn belachelijk hoog zag ik.
Dit model EPSA kast met enkele kroon kom ik vrijwel niet tegen bij Enicar. Dit in combinatie met de matzwarte dial maakt dit model vrij zeldzaam, denk ik.
Gevoelsmatig in ieder geval een van mn leukere vondsten/projectjes/resultaten van de afgelopen periode

1 like