🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

:ok_hand:

1 like

Shitizen, niks oppakken en lopen - hier moet dus weer eens een nieuw batterijtje in. Kan ik me zo over opwinden :expressionless:

12 likes

Quartz is ook gewoon kut :joy::yum::wink:

1 like

Nooit te oud om te …:pensive:

Nope :wink:

1 like

Vintage eigenlijk ook maar tja… :wink:

Ik vind die Glycine compressortjes echt heel erg cool! Groeten van een iets ander broertje :sunglasses:
(oude foto, hij is weg voor onderhoud)

12 likes

Ben je hem nog niet zat?? :smirk:


Goede morgen

11 likes

Haha! Nee!! Jij wel?

1 like

Orator metgezel vandaag :fox_face:

9 likes

9 likes

Was er al bang voor, zo’n mooi horloge!

1 like

Mijn eerste post hier.
Vandaag deze Dulux.

Weet er niets van.
Kan er ook niks over terugvinden.
Draag ‘m eigenlijk niet, want toch wat ielig op mijn polsen. Ben meer van de vliegers en duikers.
Maar toch leuk. Het strakke design spreekt me zeer aan.

14 likes

Dulux is online toch aardig terug te vinden: chronografen, alarmhorloges, digitaal mechanisch en sieraad/design modellen. Blijkbaar een merknaam van een vroegere reparateur/handelaar. Mooi klassiek model deze met zijn sober gehouden wijzerplaat en kleine secondewijzer. En die 33mm maat is imho mee, je ziet toch ook niet alleen maar dikke vette massieve armbanden ipv touwtjes, kraaltjes en veters om trendgevoelige mannenpolsen ???:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:grin:
Ok. Eerlijk gezegd al een tijdje niet meer op gegoogled. Aantal jaren geleden vond ik iig niet zoveel… zal me nog s verdiepen. Thnx :+1:t3:
Deze heb ik in elk geval nog nergens teruggevonden…

Enne… geen touwtjes, kralen en spiegeltjes hoor…

1 like

Vandaag weer deze prachtige Seiko Lord Marvel uit 1977. Tweede uurwerk ter wereld met 36.000 vph. Secondewijzer “glijdt” gewoon over de wijzerplaat en ook na 40 jaar nog heel nauwkeurig.

17 likes

Die is inderdaad mooi in al zijn eenvoud! :ok_hand:

Vanavond de super seville nog wel op zoek naar de juiste crystal en kroon.

10 likes