🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

14 likes

Mimo…

15 likes

1975 Seiko King Quartz:

9 likes

20 likes

@Emdee
@Tissot62
@septentrio

Bedankt :smiley:. Opleiding is afgerond :muscle:!! Soms heb je van die topdagen: heerlijk weer en ik kreeg een mailtje van Nico Rijsman dat de service van onderstaande beauties af was. Dus meteen maar even gaan ophalen bij deze echte vakman. De UG blijkt volledig 18k goud te zijn, dus ook de wijzerplaat (wist ik niet). Hij vond het uurwerk wel veel lijken op die van Patek uit dezelfde periode (geen idee of het klopt, maar wat mij betreft prima :stuck_out_tongue_winking_eye:).

31 likes

Gefeliciteerd met beide, de opleiding en de horloges. :+1:

1 like

Tnx!

1 like

Gefeliciteerd, Peter, een feestje waard :slight_smile:

1 like

DIEHL… Iets met Junghans. Was ooit verguld, kroon is niet meer origineel en dan óók nog op een nato. Maar hij loopt netjes en ik ben er blij mee :slight_smile:

10 likes

Vanavond mijn Kirovskie geserviced. Gelukkig was het uurwerk alleen vuil. Alles liep erg zwaar dus vandaar dat ie niet liep. Dus het uurwerk gedemonteerd, schoongemaakt, gemonteerd en gesmeerd. Loopt nu goed. Leuk uurwerk om aan te werken.

13 likes

Da’s een mooie :ok_hand: 1950s ? Lijkt een beetje op de WALL WATCH van mij… zal ik morgen eens omdoen

Daar geloof ik niets van met zo’n horloge om je pols! Kanonnen!!

1 like

Ja cool uurwerk

17 likes

Lady’s Night LANCO De LUXE

3 likes

Vialux nogmaals.

DSC04623

DSC04659

9 likes

10 likes

Gefeliciteerd in het kwadraat~

1 like

Dank! Alweer wat beter :slightly_smiling_face:?

1 like

Nog niet echt Peter, dank je! - Nu al ruim een week van de wereld & alle besef van tijd zolangzamerhand kwijt.
Beweeg te weinig voor een automaatje dus dan maar dit eerbetoontje in quartz van Lip aan LIP’s Croix du Sud

13 likes

Hoi Peter,

Van harte gefeliciteerd! :+1::slight_smile:

1 like