🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Eentje zoals @Emdee vandaag deze Wall Watch met speciaal motortje erin, FELSA 465
(de bevestiging van de balansveer is anders )


14 likes

Vervelend :confused:. Nogmaals beterschap dan maar. En aan ons de taak om veel mooie klokjes te posten ter afleiding :grin:. Hier alvast mijn airman met Schild uurwerkje uit 1965.

18 likes

Vandaag deze Sicura :+1:

19 likes

15 likes

Net binnen. Een jaren 60/70 Helsa diver.

14 likes

Begin jaren 60 Mauthe.

14 likes

Ik lees nu pas dat je ziek bent. Wat akelig! :confounded:

Van harte beterschap gewenst!:slightly_smiling_face:

1 like

Dankjewel - overigens niets bijzonders zo’n griep hoop je dan…hoewel die van mij al sinds 4 maart zijn best doet onvergetelijk te worden. Slappe hap…

1 like

Het is inderdaad heel hardnekkig dit jaar. Duurt gemiddeld volgens mij een week of twee. Ik zit in de eindfase en ben ook behoorlijk beroerd geweest. Luchtwegen en op de borst verstopt, benauwd… ellende. Ik hoop voor je dat je gauw weer opknapt! :+1::relieved:

1 like

Herkenbaar, nergens energie voor terwijl je juist hoopt lekker wat te gaan inventariseren of beetje op te poetsen. Jij ook sterkte er mee, met snel nog een fotootje om nog een beetje in-topic te blijven :wink:

8 likes

Ik zeg het niet graag, maar soms is een oude doos best lekker!

3 likes

Omdat jij het bent, geloof ik je op je woord :wink:

6 likes

Ik weet echt niet of ik dat nou moet liken of niet :confounded:.

2 likes

Dankjewel! :relaxed: Ja mooi dat Oris doosje! :+1:

2 likes

Had er ooit een passend tonneau Orisje bij - ook seven jewels. Maar de koper hoefde het doosje niet erbij, en geen Oris hier die er nog in past. Van die dingen :wink:

1 like

Orient deed destijds ook aardig mee met de “jewel wars” .


21 likes

Tof een verborgen SEIKO :ok_hand: motortype Martijn ?

:joy::sleeping:

Nee, helemaal orient en wat gejatte(?) techniek van IWC. (Pellaton opwind systeem)

2 likes

Gilt😍

28 likes