šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

18 likes

:joy:

1 like

15 likes

16 likes

Pterodactyloidae kwamen pas na, vƩr na de NiekAssensiloidea, beste HanDaVinci.
Beetje Wikipedia-studie en je had het geweten. lol.
Maar het was wel de tijd van de lange manen, dusā€¦ aan je avatar te zienā€¦ zou jij er niet zijn bijzonder zijn opgevallen. Of is dit slechts je winterpels?
BTW ik zag in 1948 het levenslicht.
Ik weet alleen nog niet voor de hoeveelste keer.
Ik zoek nog een horloge die dĆ t gaat bijhouden.
Ciao.

1 like

Haha :smile: :ok_hand:

Nee, dit is mijn vierseizoenen look. Ook de moderne man mag eruit zien als een neanderthaler, mits de baard elke donderdagmiddag even door de baardknipper netjes wordt gemaakt :upside_down_face:

1 like

Zoā€™n LIP heb ik ook. Alleen die van mij is niet zo mooi. Maar daarentegen niet zo duur zodat ik hem toch niet kon laten liggen.

LIP-BASCHMAKOFF

13 likes

De mooiste van de vele (persoonlijke smaak) die ik al gezien heb van jou B :ok_hand:

1 like

Ooit gekocht op de rikketik voor 1 tientje. Beetje opgeknapt en eigenlijk is het best een leuk horloge geworden. Vandaag mocht ie weer eens meeā€¦

10 likes

Snel nog even op de fiets een verkocht klokje weggebracht - straf koud windje, maar deze klassieke Kienzle kon 't wel hebben gelukkig


Op de achtergrond nĆ³g een oude Kienzle in een vintage transistorradio. Music in time

12 likes

Hehe eindelijk een mooie Omega

Schitterende model en kleur stellingā€¦

1 like

Een zusje van je ancre scudo werkt ook heel precies,er zit een REMEX 2640 in '75s


8 likes

In die van mij zit geen penankertje

1 like

Wat dan wel Scudo ? :face_with_raised_eyebrow:

Ladyā€™s Night KIPLE

5 likes

Ook maar eens zoā€™n Speedy tuesday hier - gaat overigens uitstekend zonder zoā€™n Omega die zo te zien iedereen heeft
:innocent::innocent::innocent:

10 likes

Ook nog een oudje gevonden.
Erfstuk.
Volgens de datum achterop op 29 april 1960 aan mijn pa uitgereikt door de firma Batā€™a te Best wegens 25 jaar dienstverband.
Gouden klok; waar doet men dat vandaag de dag eigenlijk nog?
Maandsalaris bruto-netto is meer gebruikelijk in 2018.

Maar ā€¦ wie zit er heden ten dage nog 25 jaar bij Ć©Ć©n baas?

18 likes

ONSA een draai gegeven,samen genieten van een dun laagje sneeuw :roll_eyes:

10 likes

Vandaag weer ff een Citizen, die Seiko van gisteren blinkt toch niet lekker op te winden :frowning:

17 likes

Sunburst :sunny:ļø!

16 likes