šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

17 likes

Gisteren te zien om de pols van @Robbj, nu om die van mij :blush:

18 likes

Super Merlijn, veel draagplezier! Beetje spijt alā€¦ :blush:

1 like

Draag deze niet vandaag, maar wordt er laatste weken door meerdere mensen over bevraagd. A3651 Zenith met legendarische ladderband. Dus een stukje sluikreclame (hoewel niet te koop)ā€¦

20 likes

Chronodato!

32 likes

Ouwe meuk op nieuwe @Ko-Banden

21 likes

Die Jelle toch. :wink:

Wauw Andy :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

En terecht.

Even proberen of deze door jullie als vintage wordt beschouwdšŸ˜‰

Zenith Prime uit de eerste helft 1990ā€™s

23 likes

Groetjes van zā€™n witte broertje :wink:

24 likes

Ik heb dezelfde, maar vind het toch ā€˜neo-vintageā€™ :wink:

2 likes

Van harte gefeliciteerd met deze prachtig mooie aanwinst! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

De meningen lopen er uiteraard over uiteen, maar vanaf 20 jaar wordt door heel veel mensen al als vintage beschouwd. Anderen zeggen vanaf 25 jaar. Ik vind het allemaal prima. :wink::smile:

1 like

In 1938 bracht Volkswagen de eerste kever op de markt en in datzelfde jaar bracht Oris de Big Crown Pointer Date uitā€¦ Deze is uit de jaren '90 maar is nog van vĆ³Ć³r het ā€˜rode rotorā€™ tijdperk en benadert met zijn 36 mm heel erg het oorspronkelijke exemplaar. :slightly_smiling_face:

Voor straks: fijne avond alvast!:+1:

15 likes

Die is wel heeeeeel mooi Andy! :heart_eyes:

1 like

Greetings van zā€™n andere witte broertje.

18 likes

Voor de ijskoude fietstocht naar Rotterdam vanmiddag toch even de oude chronograaf geswitched voor deze onverwoestbare antieke Alpina - gaat als een atoomklokje deze :wink:

19 likes


Bepaald niet de eerste keer dat ik dit horloge post maar ik ben nog steeds geweldig (bijna kinderlijk) blij met deze Pontiac.

21 likes

Zou ik ook zijn :wink:
Wat een prachtexemplaar :ok_hand:

1 like