🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Voordeel van de top time is dat de kast van roestvast staal is gemaakt. De Cadette in die tijd was van brons met een laagje chroom. Bij mij liet het chroom op de kroon los. Daarom zie je dat de kroon een goud/bronzen kleur heeft.

18 likes

Brass is geen brons maar messing :wink:

Zeldzaam bumpertje cal 333

10 likes

Een vd Seiko’s met het Tangram werkje. Kroongestuurd en met de grootste digits in de vintage Seiko lcd’s. 1977

13 likes

21 likes

Lady’s Night LANCO

8 likes

Morgu…

20 likes

Prachtig zwevende sec wijzer en lekkere zoemer

21 likes

16 likes

Sporto

12 likes

Zondag sportieve duiker - Herzfeld met eerlijk origineel lumen op de wijzers :innocent:

14 likes

Vandaag een Seiko 6139-6002 uit 1971, mijn meest recente aanwinst. Uitlijning dag indicatie is niet helemaal goed en ik zoek nog een originele straight H band, maar het is en blijft een heerlijk horloge!

16 likes

Seiko 6139-7080 uit 1976.

23 likes

Fijne zondag!

22 likes

21 likes

15 likes

Topper toch? Ziet er al heel behoorlijk uit voor zo’n oudje - en succes met de bracelet, worden vlg mij wel redelijk vaak aangeboden op Ebay.
Overigens na de commentaren van @koekoek onlangs m.b.t de juiste wijzerplaat van de Pogue ben ik stiekem wel een beetje nieuwsgierig welk dialnummer deze van jou heeft?! :innocent:

1 like

Klopt.

Thanks, ben er ook erg blij mee! Wat betreft de dail, bedoel je dan het nummer rechts onder? Dat is bij mij 6030R. Of moet ik ergens anders kijken?