🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

:heart_eyes::ok_hand::ok_hand:

13 likes

15 likes

Vandaag een Aseikon om. Penankertje uit de Ruhla fabriek. Gisteren het uurwerk gemaakt want hij liep niet en vandaag kijken hoe hij zich houdt. En hij doet het het erg goed. Loopt niet slechter dan een ander horloge.

8 likes

Prachtig! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst! :slightly_smiling_face:

1 like

die is mooi hoor!

1 like

13 likes

8 likes

Thanks!

Edit

doe dit nou niet, die discussie weer oprakelen. :upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Excuus, edit en ik trek me direct terug…:no_mouth:

Even nog de Eurovisie halve finale meepikken vanop 't terras…

6 likes

Hopelijk met een koptelefoon op…

1 like

Alvast voor morgen
Deze knakker met zn sporty stripes (negentien achtenzeventig), naast mn inmiddels bijna vintage Oakley (fluck Ray-Ban :wink: Ha! )

5 likes

10 likes

Toch echt eens de camera vervangen (welke dat ook is, want geen exif data :wink: ) Dit verdiend beter :slightly_smiling_face:

Na klikken op de foto krijg je toch een mooi scherp beeld? :slight_smile:

Nou, nee. Niet na dubbel klik (de ware resolutie, en dus ook niet de gecropte resolutie), en dat zegt toch iets over de camera. Ik begrijp die eerdere ‘korrel’ nu ook beter
Verder geen big deal hoor, maar gezien de opzetjes van je foto’s (de ‘omgeving’) en de horloges, verdienen die iets meer scherpte :wink:
:+1:

1 like

Ja de LG G6 gsm camera heeft zijn beperkingen… ik vond op dat vlak Samsung eigenlijk een stuk beter… (en op alle andere vlakken ook overigens) :slight_smile: