šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Daar kan ik me iets bij voorstellen :slight_smile::+1:

Ik zou ook nog graag een Navitimer willen maar heb er eenvoudigweg te weinig kennis van.

Naam kwam me al bekend voorā€¦

de nwe CEO ook niet :wink: maar gewoon vragen staat vrij, dan wil ik je altijd assisteren !

2 likes

belangrijkste staat er (nog) niet bij ?

Hij is de nieuwe CEO van Breitling

2 likes

Aha :slight_smile:

1 like

Vandaag een erg cheap-ass horloge, maar wel het cheap-ass horloge dat eens van mij opa was en daardoor meteen gepromoveerd is tot waardevol horloge voor mij.

13 likes

Hoeveel NAā€™s? Hou ik niet bij eigenlijkšŸ˜ per maand wel een paar(teveel eigenlijkšŸ™ƒ). Cosmotron serie vind ik gewoon gaaf, maar er zijn meer merken met die hybride uitvoering zoals bv Luch(russisch) en dan de duurdere merken zoals Omega en Bulova bijvoorbeeldā€¦

Cosmotronā€™s die ik heb:





En dit is de ā€˜topā€™ van de Cosmotron lijn: De Hisonicā€¦de betere versie en deze zijn heel zeldzaam ā€¦een grail zeg maar :blush:

Luch ā€˜Hybrideā€™:

Zijn heel leuk die ā€˜Hybridesā€™ en je kan ze in verschillende prijsklassen vinden, de Cosmotrons zijn over het algemeen wat duurder als bv de Luchā€¦

15 likes

Fijne dagen allemaal !

18 likes

Prachtig horloge weer! :+1: Ik ga toch ook eens op zoek naar zoā€™n Pogue; ze zijn best wel iconisch en nu nog betaalbaar. Fijne Kerstdagen Daniel! :relaxed:

1 like

Merry X-Mas all!

6 likes

Machtig!!! :wink: :+1:

Wow!

Jij ook fijne dagen toegewenst :blush: Ik was er niet echt naar opzoek omdat ik al een blauwe had. Maar tja, een offer you canā€™t refuse :relieved: Een goeie vinden kan erg lastig zijn wel.

Vandaag ook een klassieker om de pols

6 likes

Mooi op tijd binnen voor de Kerst, mijn NA:
Vuillemin Regnier dresswatch met satijnglanzende wijzerplaat


Uit de 60-ties met 33 mm niet groot, wel erg plat:

Met inside een Peseux caliber 7000.

Fijne Kerstdagen allemaal :evergreen_tree::evergreen_tree::evergreen_tree::sunglasses:

15 likes

Fijne vreetdagen

9 likes

Vreten op aarde inderdaad

1 like

Erg mooie collectie :+1:t2:

1 like

Merci!:slight_smile:

1 like

Fijne feestdagen!:upside_down_face:

11 likes

9 likes