🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

15 likes

Dat ooit-gold plated valt op de foto veel meer op dan in het echt. Het kaal gesleten staal staat hem goed!

13 likes

7009 '76, prettige zaterdag iedereen!

10 likes

Gisteren plaatste ik een Bundeswehr uhr in het niet vintage “Welke draag je vandaag?” en die had eigenlijk in dit draadje gemoeten… Maar eigenlijk is deze ook al semi-vintage…

9 likes

De 6117 World Time vanavond.

9 likes

Leuke! Ik denk eerder dat de verchroomde kast versleten is op de randen, daar zie je het onderliggende metaal (iets messing achtig) tevoorschijn komen.

1 like

Oeps - zag mijn oude stalen Oris vandaag op een fotootje met een fantastische vintage Bund strap (bij de nieuwe eigenaar,). Supercombinatie, zou hem haast terugkopen :hugs: Echt ik kan iedereen aanbevelen om vintage klokjes te combineren met dat soort leren band. Omdat die met gevoel voor ontwerpen vanuit functionaliteit een horloge perfect aanvullen: dat is goed voor de deksel, beter voor de pols en perfect voor het oog!![


Hier btw nog een oud plaatje met mijn eigen bund strap…

14 likes

Ha, ja! Dat klinkt een stuk logischer :sweat_smile:

1 like

Mooie dial!

1 like

Ah zulke prachtige wijzerplaatjes, Dikke Like!! En ik kan het niet laten sorry. Even de mijne weer er aan plakken, Oris en Hialeah


- Die Oris heeft trouwens net een nieuwe pols gevonden, wel (toevallig) binnen het forum!

9 likes

Herkenbaar :). Nav je vorige post was ik al op bund straps aan het googelen. Valt nog niet mee voor 16 (!) mm.

2 likes

In nieuw aanbod zeker mee eens. Die van @dion is een topper - misschien heeft die een tip voor je?

1 like

Deze its a sunny Sunday :sun_with_face:

8 likes

Blauwe maandag zit er al aan te komen. Vast op inspelen met deze ouwe blauwe Sandoz


De oude robot op de achtergrond is er nog, wel een keukenklok, hondenschedel, Rollei 35 camera verkocht gisteren.

12 likes

16 likes

11 likes


Zomerse combi! Volgens de vriendin té zomers. :wink:

14 likes

Ik weet nog wel een bandje wat hier tof op zou staan!

Deze:

Of vind je vriendin dat ook niets :smirk:

2 likes

Deze vandaag weer

9 likes

Deze weer.

(Wel ff afgedaan tijdens het schoonmaken van de terras stoelen, ik kwam er ook weer achter dat de buren bang zijn voor stilte, bij het buiten zitten MOET de radio aan :frowning: )

12 likes