🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Gaaf horloge hoor! Heb je meer informatie over het merk RAY? Ik heb er eentje gekocht op een rommelmarkt, maar ik kon er verder niet veel informatie over vinden:

9 likes


Vandaag mag alles wat rustiger aan. Timex marlin en mijn jongste dochter van een maandje oud.

11 likes

Draagt heerlijk :blush:

13 likes

Om eerlijke te zijn,geen flauw idee. Iemand opperde dat dit een lijn van Blancpain zou zijn geweest. Een goedkopere optie.
Maar daar ben ik nu niet zo zeker van…

1 like

Een van mijn oudste Swatches - 1984. (origineel met zwart kunststof bandje, hier op latere juchtleren band) En gewoon blijven gaan na een slopende carriere

12 likes

Dit is een absoluut toppertje Nils! Mooi! :+1::sunglasses:

1 like

Dank je wel :+1:…met 38mm ideaal :ok_hand::blush:

1 like

Mee eens! Is deze uit eind jaren '60 of al begin jaren 70?

1 like

18 likes

Van Daniël overgenomen…

:ok_hand::blush:

1 like

Prachtig! :heart_eyes: Heeft onze Daniël @koekoek er toevallig nog een te koop??? :innocent::blush::wink:

1 like

Vrij zeldzaam volgens mij… misschien dat er nog eens eentje te koop staat of komt via WUS… :thinking:

1 like

Ik ga mijn ogen open houden! Dit zijn pareltjes die helaas niet te vaak voorbij komen! :ok_hand::sunglasses:

1 like

Ik hou het ook in de gaten voor jou en misschien @koekoek ook wel :wink::grinning:

1 like

Dank! :ok_hand::blush:

1 like

:grin:

16 likes

Toevallig niet. :sweat_smile: Maar die vintage Seiko duikertjes zie je niet vaak. Een stuk minder dan de chrono’s lijkt het.

2 likes

Jij bent ook actief op WUS toch? Komen ze daar niet af en toe langs?..Zag nog wel deze op ebay staan, er staat iets bij dat de wijzerplaat iets loslaat ofzo…is de blauwe die ze Chevron noemen ofzo?

Word al flink op geboden…

1 like

Commodoor vandaag.

8 likes

#NA

30 likes