🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

de donkere dagen tussen kerst en nieuwjaar :sunglasses:

11 likes

wat is zwarte sneeuw? bijzonder klokje trouwens. :slight_smile:

Inmiddels gegoogeld. “zwarte sneeuw gezien”… armoede gekend. Weer wat geleerd. :wink:

In dit kader maar even de klok van mijn vader. Zo’n 50 jaar Tussen de (15) koeien en paarden. En snachts op de tractor om met winter ploegen bij te verdienen. Goed idee om die volgend jaar met kerst te gaan dragen.
Bedankt @domega!

8 likes

Terecht! :+1:

1 like

4 likes

Oei verkeerde topic. Zo oud is dat ding nog niet. Misschien dat de banaan redelijk vintage is. Is het dan goed? :blush:

3 likes

11 likes

16 likes

Oris is altijd goed Tecco! :smile: :wink:

1 like

Vandaag nog in de warme Kerststemming, dus de massief gouden Nisus (1948) aan de pols :relaxed:

Fijne dag allemaal! :+1:

10 likes

Effe een beetje power inbrengen voor het jaareinde :smirk_cat:

10 likes

Ja ja zwarte sneeuw vroeger een veel gebruikt spreekwoord ,maar was vroeger alles niet beter ? :joy_cat:
in dat zwart zilveren klokje zit Venus in en met die vreemde stempel in de kast pff…ben gestopt met zoeken
pierre

1 like

Niet alles, maar wel eenvoudiger denk ik. :blush: Succes met de restauratie!

Geoff (Geoffrey) Duke, ik heb hem zien racen in Assen in 1957.

1 like

Prachtig ding Daniel!! Stalen band beviel niet? Zag er toch degelijk uit🤔…Is de kleur grijs/blauw sunburst?

1 like

Tressa vandaag☺

9 likes

Dinsdagavond gewonnen op veiling, van een non EU verkoper, vandaag reeds om de pols. Dank u DHL. Dankzij een slimme verkoper ook geen cent douane of inklaringskosten moeten betalen.

Intussen de 3de telg van de 6138 reeks, en meteen ook mijn mooiste en gelijk de favoriet van de 3. Wat een beauty.

De Seiko 6138 0030 Kakume

16 likes

Hi ,hebt U het nu “gewonnen” of “gekocht” :joy_cat:
Nice watch :ok_hand:

Ik was in '51 nog niet geboren dus ken ik Duke alleen maar van in de oude motortijdschriften
t’moet nen straffen geweest zijn. Het is leuk dat Jij hem nog gezien hebt :smirk_cat:
MAAR Jij bent ook ne straffen horlogemaker dus…:smiley_cat:
Pierre

Die blijft toch heel gaaf! Mooi dat je hem nog geregeld draagt :slight_smile:

1 like

Jaloers!!!