๐Ÿ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Een top merk wat kan evenaren met het hogere segment, maar tegen een veel lagere prijs.
Ik doe dan ook met jou mee vandaag en doe dezelfde om alleen met een andere kleur wijzerplaat.

12 likes

8 likes

@Mojo.
He niet vals spelen, welke doe je vandaag nu aan?
Toch wel de Mido neem ik aan.

1 like

Deze is ook gaaf met donker wijzerplaat mooi hoor :+1:t2:

Haha helemaal gelijk Mido uit de box gehaald en om de pols :joy:

14 likes

Het mooie hiervan is dat ik hem eergisteren in de box heb gedaan en zie hij loopt mooi op tijd

1 like

Rode Duivels gaan kijken op groot scherm, dus horloge gekozen die tegen wat bier kan :smiley:

11 likes

13 likes

Ik ga voor goud vandaag! :sunglasses: 18 kt. Gouden Nisus handwinder uit 1948. :slightly_smiling_face:

Fijn weekend gewenst! :+1:

18 likes

tijdloos model. Zo zie ik ze graag.

1 like

Dankjewel! :blush: Ik vind hem zelf ook heel mooi.Geheel origineel en een perfect lopend Peseux uurwerkje erin. Veel patina op de wijzerplaat, maar wel gelijkmatig en dan vind ik het best apart. :slightly_smiling_face:

Bijna niet te zien en misstaat zeker niet.

1 like

Ja, grappig genoeg vermindert de foto de werkelijkheid. Het is met mijn mobieltje genomen, dus ik kan het niet echt bijstellen. In het echt is de plaat iets donkerder verkleurd, maar ja; als je in ogenschouw neemt dat dit horloge 70 jaar oud isโ€ฆ dan is ie toch nog prachtig.:slightly_smiling_face:

Bijna net zo oud als ik.

1 like

Toevallig wist ik dat dat ongeveer zo zou zijn. :wink:

1 like

De Seiko 6217 World Time, 1964.

23 likes

DIe is wel heel mooi. :+1::+1:

11 likes

Op chique met deze Vuillemin Regnier handopwinder:


Fijne zaterdag verder :sunglasses:

12 likes

Seiko oldie van vanochtend gewisseld voor nog oudere Fero in niet-echt-mijn-kleur. Beetje als een hond uitlaten, blijft telkens als je het niet wilt even stilstaan :thinking:

- die wordt geen blijvertje natuurlijk :expressionless:

8 likes